ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر های مناسب انبار

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

فیش پرینتر، از سالها قبل در بازار تجهیزات فروشگاهی ایران وجود دارد. پرینترهای صدور فیش در انواع مختلفی تولید شده اند که به عنوان نمونه می توانیم از فیش پرینتر همراه و فیش پرینتر فروشگاه نام ببریم. برای توضیح بیشتر خوب است بدانیم که دستگاه فیش پرینتر، فاقد ریبون است و برای چاپ کردن قبض ار روش انتقال حرارتی استفاده می کند. همچنین هر فیش پرینتر نیاز به نصب یک نرم افزار دارد و بسته به نوع کاربرد، نرم افزار مخصوص آن شغل نیز باید روی دستگاه نصب شود.

ویژگی و قابلیت های فیش پرینترهای مناسب انبار

یک دسته از فیش پرینترهای مناسب صنعت، فیش پرینتر انبار می باشد. تولید کنندگان یک نوع فیش پرینتر یا فیش زن را مخصوص استفاده در انبارهای کالا طراحی و تولید کرده اند. در واقع به دلیل قابلیت های خاص که در هر محیط نیاز است این نوع فیش زن، به یک دسته جداگانه تبدیل شده است. برای بررسی ویژگی و قابلیت های فیش پرینترهای مناسب انبار باید بگوییم که کارایی این فیش پرینترها، بسته به نوع فعالیت و کالاهای انبارها متفاوت است. اما معمولا کاربرد آن ها بر اساس ورود و خروج کالا تنظیم می شود. به این ترتیب که روی کالاها بر حسب نوعشان، بارکد منحصر به فردی چاپ شده است و در هنگام ورود یا خروج از انبار توسط یک دستگاه دیگر خوانده می شود و در رسید مربوط به آن کالا درج می گردد. در مرحله آخر نیز هنگام حواله کردن محصول، به وسیله فیش پرینتر، فیش چاپ می شود.

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزارهای فیش پرینتر و همچنین دریافت قیمت و خرید فیش پرینتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 73027-021 با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی