ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank blue Q3

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

 

صندوق فروشگاهی blue Q3

پردازنده :Intel® Core™ i3

هارددیسک:60 گیگابایت

سایز مانیتور:15 اینچ

معرفی صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3

صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3 در مقایسه با سایر صندوق فروشگاهی ها قابلیت های جدیدتری دارد که برای آگاهی از آنها با ما همراه باشید. صندوق فروشگاهی پوزبانک blue Q3 در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.

در ادامه معرفی صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3 می توان گفت که خرید صندوق فروشگاهی مدل blue Q3 برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ توصیه می شود علاوه بر این برای تمامی برندها هم کارایی دارد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی پوزبانک blue Q3

صندوق فروشگاهی پوزبانک blue Q3 سیستم تهویه پیشرفته بدون صدا و قابلیت تعویض آسان HDD را دارد. این صندوق فروشگاهی به گونه ای طراحی شده است که  می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی پوزبانک blue Q3 باید بگوییم که دارای یک کشو و قابلیت نصب شدن نمایشگر مشتری می باشد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3

صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3 صفحه نمایش 15 اینچ لمسی LED فرانسه بدون فریم دارد که از تکنولوژی حرارتی استفاده می کند. این صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل POSBank blue Q3 دارای جنس بدنه ی پلاستیکی است و درابعاد 304*387*364 میلی متر می باشد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3 تقریبا شبیه به سایر صندوق فروشگاهی هاست که بسیار مقاوم در برابر ضربه واژگونی است و در مقایسه با صندوق فروشگاهی های دیگر که ویروسی می شوند اصلا دچار ویروس نمی شود.

صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3

صندوق فروشگاهی POSBank blue Q3 دارای حافظه موقت 4 گیگابایت و حافظه داخلی 60 گیگابایت است که قابل ارتقا تا 160 گیگابایت می باشد. لازم به ذکر است که صندوق فروشگاهی blue Q3 پوزبانک یک سال بیمه در برابر دزدی، آتش سوزی، سیل و غیره در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی ایده برترپارسیان را دارا می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی