ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

پرینتر لیزری سامسونگ 4510ND

چاپ: تک رنگ مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 43 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:  1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4 
موادمصرفی:کارتریج 307L

معرفی چاپگر تک کاره لیزری سامسونگ ML-4510ND

پرینتر سامسونگ 4510ND پرینتری بسیار قدرتمند برای ادارات، سازمان ها و شرکت های بزرگ است و کیفیت بالایی را برای چاپ ارائه می دهد. سر و صدای آن حین کار کم است و کاربری راحتی دارد. پرینتر لیزری 4510 سامسونگ به دلیل قابلیت‌هایی که دارد نسبت به پرینترهای لیزری تک کاره رقیبش برتری بیشتری دارد و می تواند به صورت مستمر کارهای شما را یکی پس از دیگری به چاپ می‌ رساند.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

درادامه معرفی پرینتر لیزری سامسونگ ML-4510ND باید گفت که علاوه بر سرعت بالا که 43 برگ در دقیقه می باشد، می توان به اندازه آن اشاره کرد که نسبت به چاپگر های هم رده کوچک تر است و به راحتی میتواند روی هر میزی جا گیرد.  

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره سامسونگ ML-4510ND

پرینتر Samsung ML-4510ND با کارکردن در انواع سیستم عامل ها و شبکه ها قادر به ایفای نقش می باشد. قابلیت چاپ دورو دارد که از طریق آن می تواند میزان کاغذ مصرفی خود را به حداقل برسانید. پرینتر سامسونگ موردنظر قدرت بالایی دارد و اولین خروجی خود را در مدت 7 ثانیه چاپ می کند.

در قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND کیفیت چاپ ، حجم و سرعت چاپ بالا از نقطه های قوت آن به شمار می رود. وضوح چاپ 1200*1200 است که بسیار خوب می باشد و قابلیت چاپ بارکد هم دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung ML-4510ND

پرینتر سامسونگ 4510  همانند سایر پرینترهای لیزری سامسونگ البته از نوع پرینترهای لیزری تک کاره دارای یک عدد کارتریج لیزری مشکی است. شماره کارتریج این پرینتر لیزری 307L  است که دارای کارکرد 7000 برگ می باشد .

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510 ND به راحتی قابل دسترس است و از این رو نگرانی کاربران را موضوع مرتفع کرده است .

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ Samsung ML-4510ND

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND دارای دو هسته ی 600 مگاهرتزی است و چاپ دوروی خودکار داخلی دارد.

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung ML-4510ND

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و نحوه خرید پرینتر لیزری تک کاره می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی