ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

معرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

معرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW


پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW ساخت کشور ژاپن است و پرینتری قوی برای کارهای اداری می باشد. این پرینتر لیزری مشکی مدل Brother HL-L2365DW قابلیت چاپ دورو و اتصال بی سیم دارد. کالاهای مرتبط با آن پرینتر تک کاره لیزری کانن Canon 6230dw  و پرینتر تک کاره لیزری وایرلس HP 401DW است که قبل از خرید پرینتر می توانید قیمت پرینتر برادر 2365dw را با آن ها مقایسه کنید.

درادامه معرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW میتوان گفت که با در نظر گرفتن کارایی و قابلیت ها، این پرینتر برای کارهای کوچک و متوسط اداری مناسب می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW همان طور هم که در قسمت قبل گفته شد قابلیت چاپ دورو و اتصال بیسیم را دارد که پورت های اتصالی آن پورت USB 2.0، اترنت و وایرلس می باشد. این پرینتر تک کاره HL-L2365DW برادر قابلیت خوب wierless direct را دارد می باشد که همین مسئله باعث شده است تا به صورت مستقیم از تمامی Device ها سند های چاپی را دریافت کند. تمامی این قابلیت ها برقراری ارتباط برای پرینتر تک کاره Brother HL-L2365DW را راحت کرده است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

از قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW به ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر اشاره می کنیم که 250 برگ است و سایز کاغذ آن A4, Letter, A5, A6, Excutive ,B5 می باشد. برای یک پرینتر تک کاره این میزان ظرفیت سینی کاغذ، معمول و خوبی است. به طور کلی این پرینتر در یک مجموعه کوچک دارای شبکه که سرعت، دقت و ویژگی های دیگری چون پرینت دو رو برای آن معیار است گزینه مناسبی می باشد .

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW می تواند از سه مدل کارتریج استفاده کند که شماره های آن عبارتند از مدل  کارتریج TN-2230 با ظرفیت چاپ 1200 برگ، کارتریج TN-3250  با ظرفیت چاپ 2600برگ و کارتریج TN-2325 با ظرفیت 12000. کارتریج هایی که دارای ظرفیت بالاتری در چاپ هستند به صرفه تر و بهینه تر هستند چرا که می توانند با هزینه کمتر کارایی بیشتری داشته باشند. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW نیز جزء خدمات فروش پرینتر ها بشمار می آید. تمامی کارتریج های ذکر شده برای پرینتر لیزری مشکی 2365DW برادر همیشه در دسترس است و کاربران از نظر تهیه و جایگزین کردن این قطعات نگرانی نداشته باشند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

از دیگر خصوصیت های پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW سازگاری با انواع سیستم عامل هاست. اگر در حین کار با پرینتر لیزری مدل HL-L2365DW برادر  دچار مشکل شدید می توانید به مقاله آموزشی سوالات فنی متداول درباره مشکلات  پرینتر که در قسمت آموزش ماشین های اداری قرار دارد مراجعه کنید.

منبع: پرینتر تک کاره لیزری برادر Brother HL-L2365DW

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی