ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی HP M127fs

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

پرینتر اچ پی M127fs

قابلیت : پرینتر،کپی،اسکنر و فکس (4کاره)
چاپ: تک رنگ مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 21 برگ در دقیقه 
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: کارتریج مشکی 83A

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی M127fs

پرینتر چهار کاری لیزری M127fs اچ پی یکی از محبوب ترین های پرینترهای شرق آسیا است. این محصول از شرکت اچ پی دارای قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس می باشد. پرینتر اچ پی 127fs مشابه پرینتر چهار کاره لیزری HP Pro MFP M127fn و  پرینتر لیزری چهار کاره Canon MF216N می باشد که می توانید صفحات این محصولات را در سایت مشاهده کنید.

شرکت سازنده در معرفی این محصول اعلام کرده است که برای دفتر و مکان های شلوغ بسیار مناسب و ایده ال خواهد بود زیرا سرعت چاپی این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی در حدود 14 ثانیه می باشد. از ویژگی های مهم پرینتر همه کاره اچ پی مدل M127fs داشتن قابلیت چاپ دورو می باشد که برای کاربران 50 درصد از هزینه های مصرفی کاغذ را کاهش می دهد.

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی M127fs

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری HP M127fs

پرینتر لیزری مشکی HP M127fs ماهیانه 8000 برگ را می تواند به چاپ برساند که یکی از قابلیت های مهم آن بوده و به علاوه کابل اتصال Ethernet به کاربر کمک می کند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد. رنگ بدنه ی این پرینتر به رنگ مشکی است و دارای اسکن با عمق 24 بیت می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری HP M127fs بیشتر برای مکان های شلوغ مناسب است که میزان زیادی از کار خود را با دستگاهایی از این قبیل انجام می دهند. اگر بخواهیم به نقات قوت پرینتر اچ پی 127fs اشاره کنیم می توان گفت که اسکنر آن به دو صورت تخت و ADF می باشد .همچنین نداشتن گوشی تلفن و اتصالات بی سیم از نقاط ضعف آن می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری HP M127fs

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی M127fs

پرینتر لیزری مشکی M127fs  اچ پی دارای کارتریج مشکی 83A است که از این مدل کارتریج هم مدل طرح و هم فابریک وجود دارد. از بهترین ویژگی های کارتریج پرینتر لیزری HP M127fs این است که برای کاربران به صرفه بوده زیرا قابلیت شارژ مجدد را دارد و کارکردی برابر با 1500برگ خواهد داشت.

کارتریج این محصول 83َA بوده و همیشه در دسترس کاربر برای تهیه یا جاگزینی این قطعات می باشد که دیگر نگرانی بابت آن نباید داشته باشند.  همچنین می توانید برای دریافت قیمت یا خرید آن با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی اچ پی HP M127fs

پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی اچ پی HP M127fs

بهتر است قبل از خرید پرینتر لیزری اچ پی از نوع چهار کاره مشکی آن را با چاپگرهای هم رده اش مقایسه کنید خواهید دید که این محصول از محصولات مشابه در بازار تجهیزات الکترونیکی بالاتر است. اگر بخواهیم محصولاتی که با آن مرتبط است را نام بریم می توان گفت که پرینتر 216n canon و پرینتر 127fn hp می باشد که در قسمت معرفی سایت می توانید آن ها را مشاهده کنید.

هم چنین لازم به ذکر است که پرینتر اچ پی M127fs کاغذهای 180 گرمی را پوشش می دهد و به 100 نقطه مختلف فکس ارسال می کند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی