ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ Samsung CLP-410w

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

پرینتر سامسونگ 410w

قابلیت: پرینتر لیزری تک کاره
چاپ:رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: تا 4 برگ در دقیقه
سرعت چاپ سیاه وسفید: تا 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: کارتریج 406S

معرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ CLP-410w 

پرینتر تک کاره لیزری مدل سامسونگ CLP-410w چاپگری با قابلیت های مناسب پوشش دهنده نیاز رنگی و سیاه و سفید کاربران است و می تواند کلیه نیاز های کاربر را پوشش دهد. این پرینتر مدل 410w سامسونگ دارای فناوری NFC می باشد که در موبایل های سامسونگ فعال است.   

درادامه معرفی پرینتر تک کاره لیزری رنگی سامسونگ CLP-410w باید گفت که مناسب برای آزمایشگاه ها و بیمارستان هاست و قابلیت اتصال بیسیم را دارد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری Samsung CLP-410w

پرینتر تک کاره لیزری رنگی Samsung CLP-410w، یک پرینتر لیزری قدرتمند برای افرادی است که خواهان دستگاهی با قدرت زیاد و هزینه ی اولیه ی کم می باشند. پرینتر لیزری سامسونگ 410w، ابعاد کوچک و طراحی زیبایی دارد. رنگ بدنه ی آن سفید است و مناسب برای چاپ تصاویر رنگی با کیفیت 600*2400 dpi می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر تک کاره لیزری Samsung CLP-410w باید به ذرات تونر این پرینتر اشاره کرد که نسبت به تونرهای معمولی کوچک تر بوده و شکل یکنواخت تری دارد و از این نظر تصاویری با دقت و کیفیت بی نظیر ارائه می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ CLP-410w

پرینتر لیزری سامسونگ CLP-410w همانند دیگر پرینترهای لیزری دارای چهار کارتریج است که یکی از آنها مشکی  سه تای دیگر رنگی است. کارتریج مشکی آن تا 1500 برگ را می تواند پرینت بگیرد و نیز هر کدام از کارتریج های رنگی می توانند تا 1500 برگ را پاسخگو باشند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر تک کاره لیزری سامسونگ CLP-410w در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و  قرمز است که در دستگاه ها و چاپگرها و فکس سامسونگ در مدل های CLP360-CLP365-CLP365W-CLX 3305-CLX3305FN-CLX3305FW قابل استفاده می باشد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی