ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ

تقریبا در یک سال گذشته شرکت های تولید کننده تمرکز ویژه ای بر روی قابلیت های هم خوان با هوش مصنوعی داشته اند. از جمله آن شرکت ها می توان به هووای، اپل و سایر شرکت های فعال در زمینه تولید چیپست و تلفن همراه اشاره کرد.

از این قابلیت ها می توان به هواوی کایرین 980 با دو چیپست اختصاصی اشاره کرد.

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

به تازگی اخباری مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ قصد دارد وارد این عرصه از رقابت بشود به گوش می رسد و شنیده های حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ بر روی گلکسی S10 خود از قابلیت پردازنده هوش مصنوعی استفاده کند.

این قابلیت به گوشی های هوشمند کمک می کند تا پردازش های متنوع و پیشرفته ای در زمینه های مختلف انجام بدهد تشخیص صحنه های عکاسی با تلفن همراه.

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

بر اساس مطلبی که یکی از کارکناس سابق کمپانی سامسونگ در لینکدین منتشر کرده است، سامسونگ از دسامبر سال 2017 در حال گسترش و توسعه ی نسل دوم واحد پردازش عصبی می باشد.

این نوع از افشاگری و اطلاعات کمی که در لیندکین منتشر شده است می تواند نشان دهنده ی این باشد که کارمند موردنظر در میانه های پروژه از سامسونگ خداحافظی نموده است.

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

اما با این حال به دلیل اینکه سامسونگ استقبال قابل توجهی از تراشه موبایل نموده و تقریبا بیشتر از یک سال است که بر روی این پروژه زمان گذاشته و در حال نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی اس 10 هم می باشیم پیش بینی ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10 خود می باشد.

هرچند این تنها یک حدس و گمان است و احتمال دارد که از این تکنولوژی در یخچال، تلویزیون هوشمند و کالاهایی از این دسته به هم کار گرفته شود.

سامسونگ در حال توسعه پردازش عصبی بر روی گلکسی s10

اگر هوش مصنوعی در گوشی های سامسونگ پیاده سازی شوند، بخش های مختلف از جمله پردازش زبان و تصویر و امنیت آن بهبود پیدا بکند.

نکته ای که مطرح می شود آن است که سامسونگ نسل اول این تراشه ها را در هیچ کدام از گوشی های خود اجرا نکرده و می توان این مساله را در نظر گرفت که در حال حاضر نسل اول واحد پردازش عصبی را توسعه داده است.

نسخه های بین المللی گوشی های سامسونگ از تراشه ی اگزینوس برخوردار هستند و نسخه های موجود در بازار آمریکار از تراشته های اسنپ دراگون. به همین خاطر برای اینکه این دو تراشه وضعیت مشابهی از نظر ساختار و قابلیت با هم داشته باشند، شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد از چیپست های هوش مصنوعی در تراشه های خود استفاده بکند.

سامسونگ در حال توسعه پردازش عjavascript:void(0)صبی بر روی گلکسی s10

برای آشنایی با محصولات کامپیوتری جدید می توانید به بخش کامپیوتر ایده برتر مراجعه کنید.

اخبار مرتبط:

تراشه های هوش مصنوعی هواوی در مراکز داده مایکروسافت

افزایش کیفیت تصاویر بد با تکنولوژی هوش مصنوعی انویدیا

هوش مصنوعی در آینده شغل‌های زیادی را ایجاد می‌کند

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی