ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

معرفی گروه اینترنتی ایران

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

گروه اینترنتی ایران در حال حاضر متشکل از فعال ترین شرکت های اینترنتی در ایران است که از جمله آن ها می توانیم به بامیلو  Bamilo، اسنپ Snapp، زودفود Zoodfood، اسکانو eskano و پین تا پین Pintapin اشاره کنیم. اما هنوز هم جای بسیاری شرکت های اینترنتی دیگر با کسب و کارهای متنوع میان آن ها خالی است. هدف این شرکت ها ترویج کارآفرینی و نوآوری در جامعه آنلاین ایران است که عمقا به آن معتقد و متعهدند.

از حامیان و سهامداران گروه اینترنتی ایران شرکت Mobile Telephone Network یا به اختصار MTN و همینطور شرکت ایرانسل شاره کنیم. هلدینگ گروه اینترنتی ایران در واقع قصد دارد به رشد کسب و کار اینترنتی در ایران سرعت ببخشد و آن را برای موفقیت هر چه بیشتر در حوزه اقتصادی حمایت نماید. به همین دلیل با پشتیبانی و گرد آوردن گروه های کوچک، آن ها را قدرتمند کرده و در جامعه می شناساند. در این مقاله سعی بر آن است که شما را بیشتر با این مجموعه تجارت الکترونیک آشنا کنیم و گامی هر چند کوچک در راستای توسعه و گسترش آن در بازار ایران برداریم. 

گروه اینترتی ایران, گروه اینترنت ایران, هلدینگ گروه اینترنت ایران, بامیلو,، فروشگاه بامیلو, اسنپ, اسنپ فود, زودفود

معرفی گروه اینترنتی ایران (بامیلو، اسنپ، زودفود، اسکانو و پین تا پین)

برای معرفی دقیق تر گروه اینترنتی ایران، مختصری در مورد شرکت های زیرمجموعه آن توضیح می دهیم:

شرکت ایده نوین تجارت روماک با نام تجاری بامیلو Bamilo : بامیلو یک فروشگاه اینترنتی است که امکان دسترسی آسان مردم را به کالاهای مورد نیاز روزمره شان فراهم می کند. که در بسیاری از موارد مانند تامین و خرید کالاهای دیجیتال با ایده برتر همکاری می کند.

زودفود Zoodfood : که از این پس با نام اسنپ فود شناخته می شود در واقع نام تجاری شرکت آوانگار اطلس تجارت است. زودفود، اولین وبسایت در ایران است که به شما امکان سفارش اینترنتی غذا می دهد.

اسنپ Snapp یا شرکت ایده گزین ارتباطات روماک: یک سرویس اینترنتی بر روی گوشی موبایل است که با شعار یک کلیک تا مقصد شناخته می شود. شما از طریق آن می توانید به آسانی و با حداقل هزینه خود را به مقصد برسانید. ایده برتر نیز همواره از صفر تا صد کالاهای دیجیتال با مشتریان و کاربران خود همراه است.

آوای اسکان نوین شرق با نام تجاری اسکانو eskano: با هدف ایجاد تحول در عرصه بازار املاک و مستغلات شروع به فعالیت نموده است و به سه گروه آژانس های املاک، سازندگان و کاربران عادی خدمات ارائه می دهد.

آرا جهان نوین گستر اطلس که با نام پین تاپین Pintapin مشهور شده است از دیگر زیرمجموعه های گروه اینترنتی ایران است. این شرکت به شما کمک می کند تا پایین ترین هزینه با بهترین آژانس های مسافرتی سفر کنید و در بهترین هتل ها اقامت داشته باشید.

افزایش کیفیت زندگی مردم از طریق ارائه بهترین خدمات اینترنتی از دیگر اهداف شرکت های اینترنتی و فروش آنلاین است که ایده برتر و گروه اینترنت ایران آن را دنبال می کنند. شرکت ایده برتر پارسیان، ارائه کننده انواع ماشین های اداری، مواد مصرفی، تجهیزات آموزشی و کامپیوتر و قطعات آن است. بنیان گذاران این شرکت سعی کرده اند یک بازار مجازی با هدف فروش کالاهای دیجیتال، ایجاد کنند تا امکان مقایسه کالاها و برندهای گوناگون و انتخاب بهتر را برای کاربران فراهم کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایده برتر به لینک زیر مراجعه نمایید : درباره ایده برتر

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی