ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ

شرکت سامسونگ Samsung اخیرا سری جدید هدفون های بیسیم پرمیوم خود را تحت عنوان AKG در امریکا معرفی کرده است.

این هدفون ها برای کیفیت های مختلف صدا از جمله صدای متعادل تا کیفیت صوتی استودیویی بهینه سازی شده اند و از متخصصان موسیقیتا طرفداران و کاربران عادی می توانند از آن ها استفاده نمایند.

رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG

هدفون AKG N700NC یکی از محصولات جدید سامسونگ است که به صورت دور گوشی طراحی شده است. این هدفون به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز است که باعث می شود کاربران نفوذ صدای اطراف را کنترل کرده و در صورت تمایل آن را حذف نمایند.


رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG

این مطلب را از دست ندهید: هدفون حرفه ای ساخته شده با پرینتر سه بعدی


مثلا شما می توانید فقط با زدن یک کلید تعیین کنید که تنها صدای موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید یا زمانی که در حال قدم زدن در خیابان هستید، علاوه بر آهنگ کمی از صدای اطرافتان را نیز بشنوید!

علاوه بر این، هدفون N700NC از فناوری برتر صوتی برخوردار شده است که می تواند با حذف اکشن، به تعادل صحیحی از نویزکنسلینگ و صداهای محیط دست پیدا کند. به این ترتیب کاربر تماس های صوتی با صدای بسیار شفاف را نیز تجربه خواهد کرد.


رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG


در پایان خوب است بدانید که این هدفون بیسیم دارای باتری قدرتمندی است که با هر بار شارژ میتواند حداکثر تا 20 ساعت کار کند.

هدفون AKG Y500 سامسونگ، یک هدفون روگوشی است که به اتصال چند نقطه ای مجهز شده است. به این معنا که کاربر می تواند به صورت همزمان دو دیوایس مجزا را از طریق بلوتوث به آن متصل نماید.


رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG

این مطلب را از دست ندهید: معرفی هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز Pixel Buds


طراحان سامسونگ یک اتوماسیون پخش و توقف موسیقی نیز در آن قرار داده اند. زمانی که شما هدفون را از روی گوش خود برمی دارید پخش آهنگ متوقف می شود و با گذاشتن دوباره هدفون، موسیقی پلی می شود.

عضو سوم سری جدید هدفون های بیسیم سامسونگ، هدفون AKG Y100 است. این مدل همانند N700NC می تواند تنظیم صدای محیطی را تنها با زدن یک کلید ارائه کند.


رونمایی از سری جدید هدفون های بی سیم سامسونگ AKG

باتری این هدفون با هر بار شارژ تا 33 ساعت قابل استفاده است. این هدفون را در رنگ های مشکی، آبی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

منبع: msn

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی