ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

۱۵۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همان طور که می دانید، گیت فروشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات امنیتی یک فروشگاه محسوب می شود که قادر است تا از خروج غیر مجاز وسایل و کالاها جلوگیری کند.

عملکرد کلی این تجهیز به این شکل است که بر روی کالا یک تگ فروشگاهی مخصوصی نصب می شود که به سادگی قابل حذف شدن نیست.

هنگامی که این کالا به همراه تگ، از گیت فروشگاهی عبور کند، آژیر مخصوصی به صدا در آمده و بخش مدیریت را آگاه می سازد تا از خروج کالا جلوگیری شود. عکس العمل این تجهیز در مقابل مواردی چون دوربین مداربسته بیشتر خواهد بود زیرا در لحظه می توان واکنش نشان داد.

قیمت گیت فروشگاهی لباس

فروشگاه های لباس یکی از مهمترین فروشگاه های هدف در این زمینه است، زیرا امکان خروج لباس از این فروشگاه ها راحتتر است.

قیمت گیت فروشگاهی لباس با توجه به فناوری آن تعیین می گردد. بطور کلی، این گیت ها به سه دسته RF, AM, EM تقسیم می شوند که هر کدام در بخشی کارایی دارد.

تفاوت عمده آنها در فرکانس کاری و پاسخگویی آنها که همین موضوع نیز در قیمت گیت فروشگاهی نقش مهمی دارد. باید دقت کرد که با توجه به نوع فروشگاه، نمونه مناسبی را انتخاب نمود.

علاوه بر این، برخی از انواع گیت فروشگاهی لباس به دلیل فناوری هایی که دارند، مناسب فروشگاه های بزرگ هستند که همین مورد می تواند قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی را بالا ببرد.

قیمت گیت فروشگاهی لباس

قیمت انواع گیت فروشگاهی لباس

هر کدام از گیت ها، تگ های مخصوص به خود را نیز دارند که برای هر بخشی مناسب هستند. از آنجایی که این تگ ها بایستی بر روی کالا نصب شود، می بایست به درستی انتخاب شوند.

برای نمونه، اگر فروشگاه شما مربوط به لوازم خانگی و آشپزخانه است، باید از لیبلی استفاده کنید که قابل نصب بر روی آنها باشد. درباره دزدگیر لباس گیت فروشگاهی نیز می توان گفت که لباس انعطاف بیشتری داشته و آسان تر می توان تگ ها را بر روی لباس نصب کرد.

عوامل مختلفی بر قیمت انواع گیت فروشگاهی لباس موثر هستند که شرایط استفاده از آنها را نیز تعیین می کند. تنها لازم است که ویژگی های هر کدام را شناسایی کرده و با نیاز فروشگاه خود بسنجید.

البته اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی لباس نیز شاید نیاز به صبر و حوصله داشته باشد که چندین فروشگاه را مشاهده و قیمت ها را از برند های مختلف با هم مقایسه کنید.

قیمت انواع گیت فروشگاهی لباس

اما برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، شرکت ایده برتر پاسیان وبسایت فروشگاهی را ایجاد کرده است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان، قیمت گیت فروشگاهی لباس را از برندهای مختلف مشاهده کرده و مقایسه کنید.

در کنار این موضوع، می توانید از طریق راه های ارتباطی، با بخش فروش یا فنی تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از آنها بخواهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن مدل مورد نظر خود را خریداری کرده و در محل مورد نظر آنها را دریافت کنید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027-021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۴
ایده برتر پارسیان

گسترش روز افزون ادارات، سازمان ها و شرکت ها، باعث شده تا بسیاری از مشاغل تبدیل به پشت میز نشینی و در اصطلاح کار اداری تبدیل شوند. با این اتفاق، ساخت و تولید میز و صندلی اداری نیز رونق فراوانی یافته و به یک تجارت تبدیل شده است.

بسیاری از این شرکت ها به دنبال این هستند که علاوه بر ایجاد محیطی آرام برای کارکنان خود، به ظاهر آن نیز توجه کنند. به همین منظور نیز میز صندلی اداری صرفا از حالت یک کالای خاص درآمده و به یک نیاز روز بدل شده است.

گذارندن ساعت ها پشت میز و انجام کارها بصورت نشسته، می تواند آسیب های زیادی به اندام انسان وارد کند. بنابراین، مبلمان اداری را می توان یکی از ضروریات امروزی تشبیه کرد.

بورس میز و صندلی اداری

البته باید دقت داشت، محصولاتی که خریداری می کنید، ویژگی های مبلمان اداری در محل کار را داشته باشد و صرفا برای حفظ ظاهر از آن ها استفاده نگردد. معمولا در هر شهری، یک مجموعه به عنوان بورس میز و صندلی اداری در خود دارد که می توان با مراجعه به آنها، انواع مبلمان اداری را مشاهده کرد.

خوشبختانه شرکت های تولید کننده میز اداری، در تلاشند تا برای هر محیط، با توجه به نما و زیبایی سنجی محیط، انواع مختلفی از این محصولات را طراحی و تولید کنند. وجود بورس های مختلف مبلمان اداری باعث می شود تا قیمت مبلمان اداری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و تنوع نیز بالاتر رود.

مرکز خرید و بورس میز و صندلی اداری

معمولا هنگامی که به یک مرکز خرید و بورس میز و صندلی اداری مراجعه می کنید تا محصول خود را انتخاب و خریداری کنید، با انواع مختلفی از صندلی اداری و میزهای مختلف مواجه خواهید شد.

به نظر می رسد اولویت انتخاب می بایست با راحتی و ارگونومی بودن محصول باشد زیرا قرار است به مدت طولانی از آن ها استفاده کرده و بایستی کمترین آسیب را وارد کنند. این موضوع می تواند به افزایش کارایی و بازدهی افراد در محل کار منجر شود.

بنابراین اگر به یک مرکز خرید میز و صندلی اداری مراجعه کرده و با انبوهی از مدل ها مواجه شدید، ابتدا باید اولویت بندی کرده و سپس به دنبال کالای مورد نظر خود بگردید.

مرکز خرید و بورس میز و صندلی اداری

البته به لطف حضور کارشناسان در این مجموعه ها، می توان با استفاده از اطلاعات آنها، تمامی موارد فنی لازم را یافت و متناسب با نیاز و اولویت خود خرید نمود. البته در این زمان، انتخاب بورس میز و صندلی اداری قابل اعتماد نیز اهمیت دارد.

برخی از مجموعه ها صرفا به دنبال فروش محصولات خود هستند. اما شرکت ایده برتر پارسیان، اولویت را صداقت با مشتری قرار داده است. این مجموعه که بورس میز و صندلی اداری تهران است، قادر است تا اطلاعات فنی لازم برای خرید بهترین نمونه ها را به مشتریان خود ارائه کند.

علاوه بر این، با ارائه بهترین قیمت ها، به مشتریان اطمینان می دهد که صداقت اولویت بالایی دارد. شما می توانید بهترین محصولات را با بهترین قیمت در این فروشگاه بیابید که لازم به ذکر است تمامی آن ها دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

مرکز خرید و بورس میز و صندلی اداری

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۲
ایده برتر پارسیان

لیبل زن برادر QL-500

سیستم چاپ: حراراتی
عرض چاپ:  58.4
 میلیمتر
سرعت چاپ: 76.2
 میلیمتر در ثانیه
نوع برش:  دستی

معرفی پرینتر لیبل زن برادر QL-500

پرینتر لیبل زن مدل QL-500 از جمله محصولات شرکت برادر می باشد که برای چاپ بر روی لیبل (کاغذهای پشت برچسب دار) طراحی شده است.

این محصول در ابعاد 146*196*152 میلی متر و وزن 1.3 کیلوگرم عرضه شده که یک چاپگر لیبل زن رومیزی محسوب می شود.

معرفی پرینتر لیبل زن برادر QL-500

از این پرینتر چاپ لیبل می توان برای مصارف خانگی و مشاغلی مانند برقکاری، انبارداری و دیگر محیط هایی که نیاز به چاپ لیبل و بارکد دارند، بهره برد. 

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Brother QL-500

پرینتر لیبل زن برادر QL-500 از تکنولوژی حرارتی مستقیم برای چاپ بهره می برد و مواد مصرفی آن را رول های کاغذ حرارتی DK تشکیل می دهد.

علاوه بر این رول ها که دارای خط برش هستند و لیبل ها را به صورت جداگانه به شما ارائه می دهند، می توانید از کاغذهای کاملاً پیوسته نیز برای چاپ استفاده کنید.

توجه داشته باشید که عرض لیبل ورودی به لیبل زن برادر Brother QL-500 حداکثر برابر 62 میلی متر می تواند باشد. به طور کلی در پرینترهای حرارتی نیازی به استفاده از تونر یا جوهر برای چاپ نیست.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر Brother QL-500

سرعت چاپ چاپگر لیبل برادر QL-500 برابر با 50 برچسب در دقیقه یا 76.2 میلی متر در ثانیه در چاپ بر روی کاغذ پیوسته است.

عرض چاپ لیبل پرینتر مدل Brother QL-500 برابر با 58.4 میلی متر و رزولوشن چاپ آن 300*300 dpi می باشد.

این مشخصات بیانگر این است که لیبل های چاپ شده با پرینتر لیبل زن برادر QL-500 از میزان خوانایی، وضوح و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

علاوه بر چاپ متن، لیبل پرینتر Brother QL-500 قابلیت چاپ بارکد و اشکال گرافیکی با فونت های مختلف و در قالب ها و جدول های متنوع را داراست.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-500

عمل برش در لیبل پرینتر برادر Brother QL-500 به صورت دستی انجام می شود و در صورت اتمام رول، به راحتی می توان کاور محصول را باز و رول جدید را جایگزین کرد.

چاپگر لیبل زن برادر QL-500 به یک پورت USB 1.1 مجهز است که برای اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استفاده از پرینتر چاپ لیبل QL-500 در ارتباط با کامپیوتر یا لپ تاپ نیازی به نصب هیچ درایور یا نرم افزاری نیست و تنها با اتصال از طریق USB می توان از این دستگاه لیبل زن استفاده کرد.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-500

یکی از ویژگی های پرکاربرد لیبل زن برادر QL-500 امکان پرینت مستقیم از فایل ورد، اکسل یا اوت لوک است که تنها با یک کلیک ساده می توان از این ویژگی بهره برد.

در جمع بندی معرفی این محصول باید گفت که اگر به دنبال یک پرینتر برای چاپ لیبل و چسباندن آنها بر روی انواع CD و DVD، بسته های پستی، کالاهای پلاستیکی، سیم های برق و قفسه های انبار هستید، لیبل پرینتر Brother QL-500 می تواند انتخاب کاملاً مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 کارشناسان فروش تماس بگیرید.

لیبل پرینتر برادر Brother QL-500

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۶
ایده برتر پارسیان

موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019

رنگ : آبی، مشکی، نارنجی قرمز 
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 4،۰۰۰ میلی‌آمپر 
پردازنده:  ۸ هسته ۱.8 گیگاهرتزی 
سایز صفحه نمایش: 6.26 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواویY7 Prime 2019 

گوشی موبایل Y7 prime 2019 یکی از جدیدترین گوشی های ارائه شده توسط شرکت هواوی می باشد که در ژانویه سال 2019 روانه بازار شده است.

این موبایل با سخت افزار مناسب، کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری جذاب و رنگ بندی زیبا یکی از گوشی های میان رده محبوب موجود در بازار به شمار می آید.

در ادامه معرفی گوشی موبایل هواوی Y7 Prime 2019 می توان گفت که در ابعاد 158.9 * 76.9 * 8.1 میلی متر و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز ارائه شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y7 Prime 2019

بدنه گوشی HUAWEI Y7 Prime 2019 از پلاستیک ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا خراشیدگی بهره می برد.

رنگ بندی زیبا همراه با روکش مات بدنه باعث شده اند تا موبایل هواوی Y7 Prime 2019 از طراحی ظاهری جذابی بهره ببرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y7 Prime 2019

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y7 Prime 2019 صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه آن می باشد که 80 درصد سطح پنل جلویی گوشی را پوشانده است.

موبایل هوآوی Y7 prime 2019 دارای وزن 168 گرم بوده و به راحتی در دست جای می گیرد. به نحوی که می توان از این گوشی بدون احساس خستگی به مدتی طولانی در طول روز استفاده کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y7 Prime 2019

شرکت هوآوی در موبایل وای 7 پرایم 2019 از یک صفحه نمایش معمولی بهره برده است. این صفحه نمایش 6.26 اینچی، از رزولوشن 720 * 1520 پیکسل و تراکم 269 پیسکل به ازای هر اینچ برخوردار می باشد که تصاویر و ویدئوها را با کیفیتی مناسب برای شما به نمایش درمی آورد.

شاید بتوان نقطه قوت این گوشی موبایل اندرویدی را در میزان روشنایی بالای آن دانست که باعث می شود تا در محیط های روشن و حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز از کیفیت صفحه نمایش آن کاسته نشود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y7 Prime 2019

گوشی موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019 از یک دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد که از آن می توان برای عکاسی و ثبت ویدئوهای با کیفیت فول اچ دی استفاده کرد.

این دوربین به فلش LED مجهز بوده و از HDR و ثبت تصاویر به صورت پانوراما پشتیبانی می کند. در رابطه با دوربین سلفی گوشی همراه هوآوی Y7 prime 2019 نیز باید بگوییم که این دوربین از لنزی 16 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از HDR برخوردار است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Y7 Prime 2019

گوشی موبایل مدل HUAWEI Y7 Prime 2019 سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 (اوریو) نصب است که هنوز امکان ارتقای آن به نسخه های به روزتر وجود ندارد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که موبایل هوآوی Y7 prime 2019 از عملکردی روان و نرم در کار با این نسخه اندروید برخوردار بوده و به خوبی از عهده انجام وظایف روزمره بر می آید.

گوش هوآوی وای 7 پرایم از تراشه اسنپ دراگون 450 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده هشت هسته ای (شامل هشت هسته کم مصرف 1.8 گیگاهرتزی) و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز است و به شما امکان اجرای برنامه ها و بازی های معمولی و نیمه سنگین را می دهد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Y7 Prime 2019

گوشی موبایل هوآوی Y7 prime 2019 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم است و از امکان استفاده از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند. شما می توانید از یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت در این گوشی استفاده کنید. توجه داشته باشید که محل قرارگیری این کارت حافظه در گوشی با سیمکارت دوم مشترک است.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y7 Prime 2019

تلفن همراه هواوی Y7 Prime 2019 از جمله گوشی های دو سیمکارته است و شما می توانید از سیمکارت های در سایز نانو در آن بهره ببرید.

از دیگر قابیلت های گوشی موبایل هواوری Y7 Prime 2019 میزان شارژدهی باتری آن است. باتری به کار رفته در گوشی هوآوی Y7 prime 2019 از نوع لیتیوم یونی بوده و امکان تعویض آن وجود ندارد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y7 Prime 2019

ظرفیت این باتری برابر با 4000 میلی آمپر ساعت است و از امکان شارژ سریع نیز بهره می برد. میزان شارژ کامل باتری HUAWEI Y7 Prime 2019 برای استفاده از گوشی برای انجام کارهای عادی و روزمره به مدت 2 روز کافی خواهد بود.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019

گوشی موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019 به حسگر اثر انگشت، سنسور مجاورت، شتاب سنج و قطب نما مجهز است و از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند. شما با استفاده از  Y7 Prime 2019 می توانید از اینترنت پرسرعت 4G بهره مند شوید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019

از دیگر امکانات گوشی وای 7 پرایم می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، خاصیت ضد نویز میکروفون اختصاصی، GPS و پورت microUSB آن اشاره کرد.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت و نحوه خرید گوشی هوآوی Y7 prime 2019 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Y7 prime 2019

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۵
ایده برتر پارسیان

ابزار و تجهیزات نمایش تصویر روز به روز در حال پیشرفت هستند، به گونه ای که هر فرد یا بخشی، برای هر نوع کاربری می تواند از یک دستگاه خاص استفاده کند. ویدئو پروژکتور یکی از این محصولات است که افراد بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

اگر در مجموعه ای کار می کنید که نیاز به برگزاری جلسات مختلف دارید، لازم است موضوعات مختلفی را ارائه کنید و یا مطلبی را آموزش دهید، دیتا ویدئو پروژکتور می تواند بهترین انتخاب باشد.

با وجود ویدیو پروژکتور نیازی به تجهیزات گران قیمت خاصی ندارید. تنها لازم است تا لپ تاپ و یا هر نوع کامپیوتری را به دیتا پروژکتور متصل کرده و تصاویر مورد نظر را پخش کنید. با وجود فناوری های جدید، شرکت های بزرگی مانند اپسون توانسته اند این دستگاه را به منازل نیز ببرند.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson

در حال حاضر شما می توانید ویدئو پروژکتور خانگی اپسون را خریداری کنید که برای کاربران خانگی در نظر گرفته شده اند. هر چند قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون می تواند متغیر باشد، اما نکته اینجاست که اگر به دنبال تصویری با کیفیت هستید، ارزش خرید بالایی خواهند داشت.

بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور اپسون تماشای فیلم ها و یا بازی های کامپیوتری در منزل لذت بخش تر خواهد شد. طرفداران این نوع سرگرمی بسیارند و ترجیح می دهند تا منزل خود را به یک سینما تبدیل کرده و در محیطی آرام در کنار خانواده و دوستان تماشا کنند.

قیمت انواع ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson

به نظر می رسد با وجود فناوری های جدید که در این نوع تجهیزات بکار می روند، قیمت انواع ویدئو پروژکتور خانگی اپسون نیز تغییر کند اما موضوع اینجاست که کدام یک برای شما مناسب تر است.

به هر حال هنگام خرید هر کالایی، موضوع قیمت آن برای بسیاری اهمیت دارد. هر چه از همه گیر شدن این فناوری ها بگذرد، قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson نیز به همان نسبت کاهش خواهد یافت.

قیمت انواع ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson

برای نمونه، مدل های قدیمی کیفیت تصویری در حدود HD داشته و می توان گفت بهترین ها بودند اما با ظهور 4K این نوع فناوری در صدر قرار گرفته و شرکت ها سعی در استفاده از آن دارند. بنابراین اگر به دنبال خرید دستگاه این چنینی هستید، می بایست به هزینه آن نیز فکر کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور اپسون Epson این نگرانی را به خوبی درک می کند و تلاش کرده است تا قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson را با پایین ترین میزان ممکن به دست مشتری برساند.

این مجموعه علاقمند است تا افراد بیشتری از فناوری ها روز دنیا استفاده کنند و تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام می دهد. علاوه بر این، مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی تعمیرات ویدئو پروژکتور اپسون را نیز در اختیار دارد و در صورت بروز مشکل می تواند از دستگاه شما پشتیبانی کند.

بنابراین اگر محصولی را از ایده برتر پارسیان خریداری می کنید، می توانید با خیالی آسوده از آن بهره مند شده و نگران خدمات پس از فروش آن نباشید، زیرا این مجموعه همیشه در کنار شماست.

قیمت انواع ویدئو پروژکتور خانگی اپسون Epson

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۶
ایده برتر پارسیان

دنیای تجارت و کسب و کار امروز تفاوت بسیار زیادی با گذشته داشته است و دیگر نمی توان همانند قبل در بازار رقابت کرد. یکی از عوامل مهم این تغییر، استفاده از تجهیزات جدید است که مانیتور صنعتی یا ویدئو وال یکی از نمونه های موفق این تغییر به شمار می رود.

با وجود انواع مختلفی از این مانیتورها مانند ویدئو وال، هر کسب و کار به یکی از این تجهیزات نیازمند است تا بتواند علاوه بر مکانیزه کردن کسب و کار خود، فرصت خوبی را برای دیده شدن ایجاد کند. همین دلیل نیز باعث شده تا فروش مانیتور صنعتی به میزان قابل توجهی بالا برود.

فروش مانیتور صنعتی در اصفهان

وجود مراکز معتبر فروش مانیتور صنعتی سامسونگSamsung ، فروش مانیتور صنعتی شارپsharp ، فروش مانیتور صنعتی پاناسونیک و فروش مانیتور صنعتی فیلیپس از نمونه های موفق و قابل اطمینانی هستند که همه می توانند از آنها خرید کنند.

خوشبختانه مراکز فروش و نمایندگی های بسیاری در شهرها و استان های مختلف وجود دارد که مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان یکی از آنهاست. در این مرکز خدمات فروش و پس از فروش ارائه شده و نیاز به مراجعه به دفاتر تهران نیست.

با مراجعه به این مرکز می توانید خرید مانیتور صنعتی را در هر مدلی داشته باشید. علاوه بر این، قیمت مانیتور صنعتی در این فروشگاه ها بسیار مناسب بوده و به دلیل نمایندگی رسمی بودن، تخلفی در آن ها صورت نمی گیرد، زیرا تمامی قیمت ها خدمات توسط شرکت تولید کننده بررسی می شوند.

مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان

در ابتدای ورود برندها به کشور، مراکزی مانند مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان وجود نداشت و تنها یک نمونه در تهران راه اندازی شد که با گذشت زمان، این مراکز گسترش پیدا کردند. شما می توانید تمامی خدمات را در مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان با همان کیفیت سایر نمایندگی ها دریافت نمایید.

اگر قصد خرید محصول جدیدی دارید، پس از مراجعه تمامی محصولات را با کیفیت بالا مشاهده می کنید که قیمت آنها در مناسب ترین حالت ارائه می شوند. بنابراین می توانید به سادگی و به دور از استرس خرید خود را انجام دهید.

مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان

از طرفی دیگر، مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان تمامی محصولات خود را تحت گارانتی اصلی ارائه می دهد تا بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این، مشاوره های رایگان این مراکز نیز می تواند به خوبی به شما کمک کند.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی فروش مانیتور صنعتی در تهران و شهرستان ها، خدمات مناسب مشتریان را عرضه می کند.

در این خصوص ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فروش مانیتور صنعتی حرفه ای در ایران، توانسته علاوه بر محصولات با کیفیت، خدمات با کیفیتی را نیز به مشتریان ارائه دهد که از نظر خدمات پس از فروش نیز آسوده خاطر باشند.

مرکز فروش مانیتور صنعتی در اصفهان

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۵
ایده برتر پارسیان

مبل اداری تک نفره رونا

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم رونا

مبل اداری تک نفره کامپی سیستم مدل رونا یکی از محصولات شرکت کامپی سیستم است که با کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری ساده و شیک و ابعاد مناسب یک مبل اداری  پرطرفدار به حساب می آید.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم رونا

همانطور که می دانید مبلمان مورد استفاده در یک اداره یا شرکت، از وسایل و لوازم مهم آنجا به شمار می آید که هرچه کیفیت بیشتری داشته باشد باعث آسایش و راحتی بیشتر کارکنان می شود.

از این جهت باید در انتخاب مبلمان اداری دقت لازم را داشته باشید که هم از میزان راحتی مناسبی برخوردار بوده و هم با طراحی ظاهری خود باعث ارتقا دکوراسیون محل کار شما گردد.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره رونا کامپی سیستم

جنس رویه مبل تک نفره اداری رونا از چرم و جنس پایه های آن از فلز است. چرم به کار رفته در ساخت مبل تک نفره کامپی سیستم رونا از نوع مرغوب و با کیفیت بوده و در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، پارگی و تعریق مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره رونا کامپی سیستم

پایه های مبل تک نفره رونا کامپی سیستم CompySystem Rona به صورت پیوسته با فریم طراحی شده و باعث استحکام بیشتر مبل شده اند.

شرکت کامپی سیستم مبل ادارای رونا را در ابعاد 85 سانتی متر طول، 75 سانتی متر عرض، 70 سانتی متر ارتفاع، 42 سانتی متر ارتفاع تا کف و 50 سانتی متر عمق روانه بازار کرده است.

مبل تک نفره رونا کامپی سیستم CompySystem Rona

 این مبل تک نفره به صورت ثابت و پیوسته با بدنه طراحی شده اند که سبب می شود تا تمام فضای اطراف بدن در هنگام نشستن را پوشش دهند.

پشتی در مبل تک نفره رونا کامپی سیستم CompySystem Rona دارای ارتفاع یکسانی با دسته هاست و دور تا دور لبه بالایی آن را یک فریم فلزی پیوسته با پایه ها در بر گرفته است.

مبل تک نفره راحتی رونا در مجموع دارای طراحی ساده اما شیکی است که جلوه ای زیبا به دکوراسیون اتاق محل کار شما می بخشد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید مبل اداری تک نفره رونا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با واحد فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

مبل تک نفره رونا کامپی سیستم CompySystem Rona

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۴
ایده برتر پارسیان

مبل اداری تک نفره پالیز

جنس رویه: چرم
دسته: ثابت
جنس پایه: فلز

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم پالیز

یکی از لوازم و وسایل مهم در ساختمان ها و محیط های اداری و شرکتی، مبلمان اداری است که اگر از نوع مرغوب آن باشد هم باعث آسایش و راحتی کارکنان و هم باعث جذب مشتری می شود.

معرفی مبل اداری تک نفره کامپی سیستم پالیز

از این رو باید در انتخاب مبلمان اداری مورد استفاده در محل کار خود نهایت دقت را داشته باشید تا از طراحی ظاهری و کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

مبل های تک نفره و دو نفره مختلفی در بازار موجود است که از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین آن ها می توان به مبل اداری تک نفره پالیز محصول شرکت کامپی سیستم اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم

شرکت کامپی سیستم، مبل تک نفره پالیز را در رنگ بندی متنوع و در ابعاد 88 سانتی متر طول، 78 سانتی متر عرض، 85 سانتی متر ارتفاع، 42 سانتی متر ارتفاع تا کف و 56 سانتی متر عمق به بازار عرضه کرده است.

قابلیت ها و کارایی های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم

این مبل تک نفره برای استفاده در ادارات، شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها و دفاتر اداری و اتاق های مدیریتی کارخانجات و محیط های تجاری کاملا مناسب می باشد.

پایه های مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz از جنس فلز بوده و به شکل متصل به فریم دور مبل طراحی شده است. این فریم فلزی که دور تا دور مبل بر روی بدنه کشیده شده و از لبه های بدنه فاصله دارد، باعث شده تا مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم از ظاهری متفاوت و زیبا بهره مند شود.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz

روکش به کار رفته در مبل تک نفره راحتی پالیز از جنس چرم مرغوب است و راحتی شما را در هنگام نشستن بر روی مبل تضمین می نماید. همچنین دسته ها و پشتی این مبل اداری به صورت ثابت طراحی شده اند.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz

مبل تک نفره چرم پالیز یکی از مبل های خوش ساخت و با طول عمر بالا است که برای سال ها می تواند در اتاق محل کار شما مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و نحوه خرید مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مبل تک نفره پالیز کامپی سیستم CompySystem Paliz

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۳۱
ایده برتر پارسیان

پرینتر اچ پی D110a

قابلیت: پرینتر، اسکن و کپی 
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: 29 برگ در دقیقه

سرعت چاپ رنگی: 23 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: رنگی: 4800*1200 dpi - مشکی: 600 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
Legal

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a با طراحی جمع و جور و ظاهر زیبای خود، برای استفاده های شخصی در منازل و یا استفاده در کسب و کارهای کوچک ارائه شده است.

این پرینتر که در دسته پرینترهای رومیزی جوهر افشان قرار دارد، علاوه بر پرینت از قابلیت های اسکن و کپی نیز برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که چاپ دو رو و چاپ بدون حاشیه با پرینتر اچ پی HP D110a امکان پذیر نیست.

معرفی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی D110a

شاید بتوان مهم ترین ویژگی چاپگر اچ پی D110a را پشتیبانی آن از فناوری ePrint دانست. تکنولوژی ePrint توسط شرکت HP ارائه شده و به این معناست که به شما اجازه می دهد تا از راه دور و از طریق اینترنت با پرینتر خود کار کنید.

برای این منظور تنها کافیست تا آدرس ایمیل اختصاص یافته به پرینتر خود از جانب HP را دریافت کرده و فایلی را که می خواهید از آن پرینت تهیه کنید، به آن آدرس ایمیل بفرستید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا بدون حضور فیزیکی در کنار دستگاه، بتوانید از تصاویر و فایل های متنی خود بر روی گوشی، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و هر دستگاه دیگری گه قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، پرینت بگیرید.

پرینتر سه کاره اچ پی HP D110a با سرعت 29 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید (با رزولوشن 600 dpi) و 23 برگ در دقیقه در حالت رنگی (با رزولوشن 4800*1200 dpi) از اسناد پرینت می گیرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی D110a

کیفیت و وضوح چاپ رنگی پرینتر اچ پی HP Photosmart e-All-in-One Printer D110a بسیار عالی است، هر چند از سرعت چندان بالایی برخوردار نمی باشد. از این جهت می توان گفت که چاپگر جوهر افشان اچ پی D110a برای چاپ تصاویر و عکس های رنگی بسیار مناسب می باشد.

سرعت پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی D110a در هنگام کپی معادل با 9 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 6.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی می باشد.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر جوهرافشان رنگی اچ پی D110a برای کپی به میزان محدود و تک مناسب است و اگر قصد کپی به صورت متوالی دارید، بهتر است چندان روی این پرینتر حساب نکنید.

این موضوع در رابطه با ظرفیت کاغذ پرینتر چند کاره اچ پی D110a نیز که معادل با 80 برگ می باشد، صادق است و نمی توان از آن برای مصارف در حجم متوسط و بالا بهره برد.

اسکنر در این پرینتر جوهر افشان مدل HP D110a از رزولوشنی معادل با 1200*2400 dpi بهره می برد و از اسناد شما با کیفیت و وضوح بالایی اسکن می گیرد.

HP-D110a

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP D110a

شرکت اچ پی در پرینتر جوهرافشان اچ پی HP D110a از یک کارتریج مشکی و یک کارتریج رنگی مدل HP 60 استفاده کرده است. ظرفیت کارتریج مشکی برابر با 200 برگ و ظرفیت کارتریج رنگی برابر با 165 برگ می باشد.

این میزان ظرفیت کارتریج، برای مصارف پایین شخصی و خانگی مناسب است.

در صورت نیاز به تعویض کارتریج به این نکته توجه داشته باشید که کارتریج های اصل HP و سازگار با پرینتر خود را انتخاب کنید تا با افت کیفیت در چاپ مواجه نشوید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP D110a

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a

برای پرینتر جوهر افشان HP D110a تنها یک پورت USB تعبیه شده و درگاه اترنت برای آن در نظر گرفته نشده است. بنابراین نمی توان از این پرینتر به صورت باسیم در شبکه استفاده کرد.

البته قابلیت های اتصال بی سیمی که این پرینتر از آنها پشتیبانی می کند و در بخش های قبل به آن اشاره کردیم، جای نگرانی خاصی را برای اتصال دستگاه موردنظر شما به آن باقی نمی گذارد و به راحتی می توانید گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ خود را به آن متصل کنید. همچنین پرینتر اچ پی D110a به وای فای مستقیم نیز مجهز است.

برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP D110a با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP D110a

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۳۱
ایده برتر پارسیان

صندلی کارمندی راما K712

رنگ: مشکی، آبی
دسته: ثابت
روکش: پارچه و چرم

معرفی صندلی کارمندی راما K712

صندلی کارمندی راما K712 یک صندلی مدرن و با امکانات بالا به شمار می آید که برای استفاده در سازمان های خصوصی و دولتی، ادارات و شرکت های استارت آپی مناسب است.

معرفی صندلی کارمندی راما K712

این صندلی کارمندی از جمله محصولات شرکت ایرانی راما چوب محسوب می شود که در حوزه تولید تجهیزات اداری شامل کمد و کتابخانه و انواع صندلی اداری شامل  صندلی های مدیریتی ، کارمندی، صندلی کنفرانسی و انتظار فعالیت می کند. 

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی Rama 712

صندلی کارمندی چرخ دار راما K712 به امکاناتی از قبیل تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه پشتی صندلی مجهز است.

این صندلی های گردان با طراحی ظاهری مدرن و جذاب خود، یکی از صندلی های خوش ساخت نیز می باشد که در ساخت صندلی کارمندی راما مدل M712  از مواد اولیه با کیفیت ایرانی و ترک بهره برده شده است.

طراحی و کیفیت صندلی کارمندی Rama 712

روکش صندلی  اداری راما K712 از چرم، دسته ها، چرخ ها و جک تنظیم ارتفاع آن از پلاستیک و پایه ها و فریم صندلی از فلز می باشد.

این امر باعث شده تا این صندلی اداری از طول عمر بالایی برخوردار بوده و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیاز شما باشد.

پشتی صندلی کارمندی راما Rama K712 به صورت متحرک طراحی شده است و دور تا دور آن را فریم فلزی در بر گرفته است.

صندلی کارمندی راما Rama K712

دسته های صندلی کارمندی چرم راما K712 به صورت غیر متصل با بدنه طراحی شده و سطح اتکای مناسبی برای قرارگیری دست ها بر روی صندلی راما K712 وجود دارد.

صندلی کارمندی راما Rama K712

طراحی ظاهری صندلی کارمندی راما Rama K712 به گونه ای است که برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و به روز کاملاً مناسب می باشد.

شاید تنها نقطه ضعف این صندلی اداری راما K712 را بتوان فریم فلزی دور پشتی آن دانست که به خصوص در قسمت بالایی و محل قرارگیری سر، ممکن است انتظار شما در رابطه با میزان راحتی مورد نیاز در هنگام نشستن های طولانی مدت را برآورده نسازد.

برای اطلاع دقیق از ویژگی های صندلی چرخ دار کارمندی و قیمت صندلی گردان کارمندی با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندلی کارمندی راما Rama K712

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۳۱
ایده برتر پارسیان