ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

۱۵۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

امروزه پرینترهای سه بعدی با سرعت بسیار زیادی در حال رشد هستند. همانطور که می دانید با استفاده از پرینتر سه بعدی، می توانید طرح مورد نظر خود را به صورت سه بعدی پرینت کنید. به دلیل جذابیت این نوآوری شرکت های زیادی به تولید این نوع پرینترها می پردازند، اما کدام مدل برای شما مناسب تر است. برای پاسخ به این سوال بایستی ویژگی های آن ها را بشناسید و باهم مقایسه کنید. پرینترهای سه بعدی می توانند از مواد مختلفی را برای پرینت طرح شما استفاده کنند. یکی از مهمترین ویژگی پرینتر سه بعدی، سرعت آن است. پرینتر می بایست با توجه به تکنولوژی ساخت، طرح را دریافت کرده و پس از پردازش، چاپ کند. علاوه بر این، نحوه کار آسان دستگاه نیز در افزایش سرعت آن موثر خواهد بود. در مدل های جدید پرینتر، تقریبا همه کارها بصورت خودکار انجام می شود و می توان آن را از راه دور نیز کنترل کرد. تمامی این عوامل در خرید بهترین چاپگر سه بعدی موثر و مهم است.

خرید بهترین پرینتر سه بعدی

از دیگر عوامل مهم در خرید بهترین پرینتر سه بعدی دقت انجام کار آن ها است. درست است که سرعت پرینتر عامل مهمی بوده، ولی اگر دقیق نباشد مناسب نخواهد بود. برخی از مشاغل نیازمند ساخت تجهیزاتی هستند که دقت آن ها در جزییات بسیار مهم است. کافی است دو طرح مشابه را با دو پرینتر مختلف پرینت کنید تا به دقت آن ها پی ببرید. علاوه بر این، پرینتری را می تواند کاربردی و با کیفیت دانست که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت طرح را پرینت کند. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب و خرید پرینتر ظرفیت چاپ است. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا نمونه اولیه یک پروژه واقعی را با استفاده از پرینتر سه بعدی پرینت کنید و امکان این را ندارید که قطعات آن را پرینت کرده و در کنار هم قرار دهید. در این موارد می بایست پرینتری را انتخاب کنید که ظرفیت چاپ بالایی دارد و می تواند کل طرح را پرینت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

تمام گیمرهای حرفه ای و یا کسانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند معتقدند که تجهیزات جانبی بر عملکرد بازی موثر است. آن ها همیشه سعی دارند که با کیفیت ترین و مرغوب ترین لوازم را تهیه کنند. شرکت سامسونگ Samsung تولید کننده انواع ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای الکترونیکی در این حوزه هم فعالیت دارد و محصولات خوبی را تولید کرده است. اگر شما هم به عنوان یک گیمر حرفه ای یا آماتور این مقاله را می خوانید و قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید خوب است بدانید سامسونگ دو مانیتور مخصوص بازی با کیفیت فوق العاده را تولید و وارد بازار کرده است.

معرفی مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ

برای معرفی مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ، باید گفت که مانیتورهای جدید سامسونگ نرخ رفرش ریت بسیار بالایی دارند که باعث می شود حرکات کاملا یکدست باشند. نرخ رفرش ریت در تلویزیون QLED Q8C سامسونگ 120Hz و در مانیتور CHG90 QLED سامسونگ 144Hz است. درحالی که این نرخ در بسیاری از تلویزیون های معمولی از حد 60Hz فراتر نمی رود. علاوه بر این سرعت پاسخ گویی سری جدید مانیتور سامسونگ Samsung در هنگام بازی شما را شگفت زده خواهد کرد.

معرفی مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

اگر با تکنولوژی ساخت تلویزیون های QLED آشنایی باشید، می دانید که یکی از مشکلات رایج در این تلویزیون ها سوختن تصویر است. اما در تلویزیون ها و مانیتورهای سامسونگ به دلیل استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات، هرگز شاهد چنین اتفاقی نخواهید بود. همچنین، سامسونگ از تکنولوژی HDR نیز در محصولات خود استفاده کرده است. همان طور که می دانید تکنولوژی HDR وضوح رنگ در تصاویر را در مانیتور تا حد زیادی افزایش می دهد و باعث می شود رنگ های روشن شفافتر و با وضوح بالاتر و رنگ های مشکی و تیره با عمق بیشتری نمایش داده شوند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Samsung QLED Q8C را می توان بزرگترین مانیتور گیمینگ موجود دانست. این مدل مانیتور سامسونگ یک صفحه نمایش 49 اینچی منحنی با گستره 32:9 دارد. شما با خرید مانیتور سامسونگ می توانید از تماشای بازی در یک نمایشگر بدون حاشیه لذت ببرید. تلویزیون سامسونگ Samsung QLED Q8C هم با ابعاد 65 اینچ و دقت رنگ 100 درصد انتخاب بسیار خوبی برای گیمرهای حرفه ای است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

 کاربرد ماشین های اداری در دنیای امروز بسیار زیاد است و دوری از آن ها تقریبا غیر ممکن است. دستگاه کپی از جمله مهمترین آن ها است که همه شرکت ها و سازمان ها حداقل یک نمونه از آن را دارند. البته شرکت های سازنده دستگاه کپی زیاد هستند که هر یک مدل های خاصی را با امکانات مختلف تولید کرده اند. اما بطور کلی، به دو دسته دستگاه کپی رومیزی و دستگاه کپی ایستاده تقسیم می شوند که در هنگام خرید دستگاه کپی بایستی دقت کنید. فتوکپی رومیزی بدون پایه بوده و می بایست بر روی سطحی مانند میز قرار گیرد، اما در مدل های ایستاده، پایه ای مختص به خود را دارد و می توان آن را به عنوان نمونه اداری در نظر گرفت که می تواند تعداد بیشتری را بصورت همزمان کپی بگیرد. در مدل های ایستاده، برای هر اندازه کاغذ، یک کشو در نظر گرفته شده تا نیازی به تنظیم نبوده و به سرعت بتوان کپی مورد نظر خود را در اندازه لازم به چاپ رساند. به همین منظور، قیمت دستگاه کپی رومیزی به نسبت مدل ایستاده آن ارزان تر است و بیشتر مصارف خانگی دارد.

قیمت دستگاه کپی رومیزی

قیمت دستگاه کپی رومیزی

دستگاه کپی رومیزی در انواع مختلف با امکانات متنوع تولید می شوند که حتی می توانند چند کاره باشند. یعنی همزمان می توانند دستگاه کپی، اسکنر و پرینتر را داشته باشد. بهتر است قبل از خرید، در مورد انواع آن ها تحقیق کنید و امکانات همراه دستگاه های کپی را بشناسید. نکته دیگری که در خرید ماشین های اداری مهم جلوه می کند، قیمت آن ها است. همانطور که اشاره شد، قیمت دستگاه کپی رومیزی به نسبت مدل ایستاده آن ارزان تر است. رنگی و یا سیاه سفید بودن آن نیز جزو گزینه های مهم در انتخاب یک دستگاه کپی بشمار می رود. البته ویژگی ها و امکانات دستگاه های کپی بسیار زیاد است. شرکت ایده برتر پارسیان، همیشه بر آن است که بتواند تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح خود نگه دارد تا مشتریان گرامی، حق انتخاب بیشتری داشته باشند. برای اطلاع از انواع مدل های دستگاه کپی و انتخاب مناسب ترین مدل، با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

در مقاله ی لپ تاپ صنعتی چیست؟ به بررسی لپ تاپ صنعتی و ویژگی های آن پرداختیم و به این موضوع اشاره کردیم که لپ تاپ های صنعتی را می توان بدون نگرانی و با خیال راحت در محیط های پرخطر استفاده کرد. حال در این مقاله قصد داریم شما را با انواع لپ تاپ های صنعتی آشنا کنیم.

انواع لپ تاپ صنعتی

لپ تاپ های صنعتی فوق العاده مقاوم

این لپ تاپ که از لحاظ فنی از بقیه لپ تاپ ها مقاومت بیشتری دارد، دارای استانداردهای ویژه نظامی بوده و مقاومت بسیار بالایی در فضاهای باز و شرایط سخت آب و هوایی دارد. این لپ تاپ های صنعتی فوق العاده مقاوم مناسب برای استفاده در کارهای ارتشی و نظامی می باشد.

لپ تاپ های صنعتی بسیار مقاوم

لب تاب صنعتی بسیار مقاوم که توانایی تبدیل شدن به تبلت را دارد، مناسب برای استفاده در مصارف نظامی، حمل و نقل، مهندسی و فرودگاهی می باشد. در شرایط  سخت آب و هوایی و فضاهای باز باید از لب تاپ های صنعتی که توانایی کار در دمای منفی 20 درجه تا منفی 60 درجه را دارند، استفاده کرد. این لپ تاپ ها به دلیل دارا بودن دید در شب و جی پی اس می توانند گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضاهای باز باشند.

لپ تاپ صنعتی مقاوم

این دسته لپ تاپ ها نسبت به لپ تاپ های فوق العاده مقاوم و بسیار مقاوم  دارای درصد حفاظتی پایین تری می باشند. به همین دلیل برای مصارف صنعتی و برنامه ریزی های در سایت مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید گفت که به خاطر وجود پورت های سریال در این دسته از لپ تاپ ها، گزینه ی مناسبی برای مهندسین در مناطق عملیاتی می باشند.

برای اطلاع از مقاله های جدید می توانید به بخش مقالات مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

امروزه مدارس، جلسات، همایش ها، سالن های سینما، ادارات و حتی منازل هم از متقاضیان ویدئو پروژکتور هستند. همانطور که می دانید، دیتا پروژکتور دستگاهی است که می تواند تصاویر و فیلم های شما را دریافت کرده و با استفاده از نور ایجاد شده توسط لامپ خود، آن ها را بر روی پرده ای سفید و یا دیوار به نمایش درآورد. انواع ویدئو پروژکتور وجود دارد که ویدئو پروژکتور خانگی یکی از مدل های پرکاربرد آن است. ویدیو پروژکتور خانگی در مقایسه با مدل های صنعتی و حرفه ای، کمی امکانات ساده تری دارند و برای کاربری های خانگی و اداری در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال، خیلی از افراد علاقه دارند تا در منزل خود، از ویدئو پروژکتور استفاده کنند و به دنبال بهترین ویدئو پروژکتور سینمای خانگی هستند. به همین منظور، خرید ویدئو پروژکتور خانگی جزو مواردی است که علاقمندان خاص خود را دارد و برخی به دنبال آن هستند. اگر به دنبال خرید بهترین ویدئو پروژکتور خانگی هستید، قبل از هر اقدامی با مشاوران شرکت ایده برتر پارسیان تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی

تجربه استفاده از ویدئو پروژکتور در منزل، جالب و هیجان انگیز است و می توانید فیلم های خود را با کیفیت بالا و در اندازه دلخواه مشاهده نمایید. البته واژه ویدئو پروژکتور خانگی صرفا به استفاده در منازل محدود نمی شود و می توان در ادارات و بخش های دیگر نیز بکار برد. اما همیشه درباره استفاده تجاری این دستگاه صحبت فراوان است و شاید کمتر کسی از کاربرد خانگی آن اطلاع داشته باشد. به همین منظور باید اشاره کنیم که بخش عمده ای از فروش ویدئو پروژکتور به علاقمندان در منزل مربوط می شود. بنابراین، بهترین ویدئو پروژکتور خانگی دستگاهی است که بتواند فیلم های مورد علاقه شما را با کیفیتی بالا نمایش داده و کار با آن آسان باشد. شرکت ایده برتر پارسیان با عرضه این محصول از برندهای معتبر و مختلف، تلاش می کند تا نیاز علاقمندان به داشتن یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و کاربردی، و از طرفی دیگر، با قیمتی مناسب را مرتفع سازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

در دو بخش قبل تکنولوژی های G-Sync و FreeSync   را معرفی کردیم و مختصری در مورد آنها توضیح دادیم. همچنین با مشکلات ناشی از هماهنگ نبودن فریم ریت و رفرش ریت آشنا شدیم و برخی از راه حل های موجود را بررسی کردیم. در اینجا می خواهیم راه حل قطعی این اشکال را بیان کنیم.

حتما بخوانید: بررسی G-Sync و Free Sync در مانیتورها (1)

بررسی G-Sync و Free Sync در مانیتورها (3)

برای بررسی G-Sync و Free Sync در مانیتور ها باید بگوییم که جی سینک و فری سینک نام دو تکنولوژی است که توسط انویدیا و AMD ارائه شده اند. G-Sync فناوری اختصاصی انویدیا است که به صورت اتوماتیک رفرش ریت مانیتور و فریم ریت خروجی دستگاه را هماهنگ می کند و موجب از بین رفتن اثر بریده شدن یا پاره شدن صفحه می شود. لازم به ذکر است که G-Sync معایب VSync را ندارد و فاقد اثراتی مثل Stutter یا لگ است. با اینکه  فناوری G-Sync مشکل ناهماهنگی تصویر را به طور کامل حل می کند اما غیر رایگان است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت شود. شرکت های تولید کننده مانیتور برای استفاده از این تکنولوژی باید یک ماژول سخت افزاری را در محصول خود قرار دهند همچنین لازم است مبلغی را جهت امتیاز استفاده از این فناوری به Nvidia بپردازند.

حتما بخوانید: خرید مانیتور

بررسی G-Sync و Free Sync در مانیتورها (3)

Free Sync هم راه حل دیگری برای رفرش ریت های متغیر است که از سوی AMD ارائه شده است و بر خلاف G-Sync کاملا رایگان است. برای استفاده از فری سینک سخت افزار موجود در درگاه Display port کافی خواهد بود. موضوع جالب توجه این که با تولید نسخه جدید  HDMI 2.1 که از فری سینک نیز پشتیبانی می کند به زودی تلویزیون ها و کنسول های بازی مجهز به این تکنولوژی نیز تولید خواهند شد. در صورتی که پیش از رفرش ریت متغیر فقط مخصوص کامپیوتر و مانیتور بود و کاربران کنسول های بازی و تلویزیون های خانگی از مزایای آن محروم بودند. علاوه بر این، شرکت AMD اعلام کرده است که نسخه دوم فناوری اختصاصی خود را به زودی ارائه می دهد. بنا بر آخرین اخبار، تکنولوژی FreeSync 2  از طیف وسیع تری از رنگ ها و HDR پشتیبانی خواهد کرد.

حتما بخوانید: بررسی G-Sync و Free Sync در مانیتورها (2)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۷
ایده برتر پارسیان

در ادامه بررسی رزولوشن های مختلف نمایش تصویر، به لوگوها و علائم اختصاری می پردازیم که بر روی بدنه تلویزیون یا مانیتورهای مختلف وجود دارند. بر اساس یک قاعده کلی، اگر رزولوشن تلویزیون شما 1080p و رزولوشن ستاپ باکسی که دارید 720p باشد، شما تصاویر را با رزولوشن پایین تر خواهید دید. البته بعضی از تولید کنندگان تلویزیون با به کارگیری ترفندهایی سعی کرده اند که کیفیت پخش تصاویر را بالا ببرند اما معمولا نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود.

حتما بخوانید: تفاوت رزولوشن های HD ready و Full hd در نمایش تصاویر (1)

تفاوت رزولوشن های HD ready و Full hd در نمایش تصاویر (3)

تفاوت رزولوشن های HD ready و Full hd در نمایش تصویر 

برای بررسی بیشتر تفاوت رزولوشن های HD ready و Full hd در نمایش تصویر لازم است بدانید  این است که از مدت ها قبل رزولوشن 720p به عنوان یک استاندار پیشفرض برای تمامی نمایشگر ها در نظر گرفته شده است. بنابراین نیازی به وجود برچسب یا لوگوی HD Ready بر روی دستگاه نیست. با این وجود اگر قصد خرید مانیتور، تلویزیون و یا پروژکتور را دارید بهتر است از این که دستگاه مورد نظر حداقل از روزلوشن 720p پشتیبانی می کند مطمئن شوید. البته توجه کنید که این قاعده در مورد 1080p کمی متفاوت است. نمایشگرهای دارای رزولوشن 1080p حتما باید برچسب Full HD داشته باشند. 

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی لوگوی روزلوشن های 4K و Ultra HD نیز به لوگوهای قبل اضافه شدند. وجود برچسب 4K بر روی یک نمایشگر به معنی نمایش تصاویر 2160p  را با رزولوشن 2160*4096 پیکسل است. همچنین لوگوی Ultra HD روی یک مانیتور یا تلویزیون بیان می کند که آن دستگاه توانایی پخش ویدئوهای 4320p را با رزولوشن 4320*7620 پیکسل دارد. نکته مهم دیگر اینکه کیفیت و مرغوبیت یک نمایشگر نباید با رزولوشن تصویر آن سنجیده شود. زیرا در پروسه نمایش تصویر توسط تلویزیون یا مانیتور چندین عامل مختلف مثل پنل تلویزیون، تکنولوژی نور پس زمینه و موتور داخلی آن دخالت دارند و انتخاب یک دستگاه صرفا بر اساس رزولوشن نمایش تصویر، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

حتما بخوانید: تفاوت رزولوشن های HD ready و Full hd در نمایش تصاویر (2)

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۶
ایده برتر پارسیان

این روزها نمایشگرها با ابعاد بزرگ مثل مانیتور صنعتی، ویدئووال و ساینیج دیجیتال در فضاهای مختلف مثل فروشگاهها، مراکز تجاری و همینطور استادیوم ها و سالن های ورزشی به چشم می خورند. در بین مانیتورهای تولید شده توسط شرکت های مختلف، ساینیج سامسونگ محصولی منحصر به فرد است. اگر شما هم تجربه تماشای بازی فوتبال را در استادیوم داشته باشید حتما می دانید که در استادیوم های ورزشی نقاط کور زیادی وجود دارد که باعث می شود تماشاچیان لحظات مهمی از بازی را از دست بدهند.

ساینیج دیجیتال سامسونگ Stadium LED

ساینیج دیجیتال سامسونگ در سالن های ورزشی

ساینیج دیجیتال سامسونگ Stadium LED، مخصوص قرار گرفتن در فضای بزرگ استادیوم طراحی شده است. این ساینیج دیجیتال امکان تماشای مسابقات ورزشی را به صورت زنده و با دقت بالا برای تماشاگران و حتی ناظران فراهم می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدل های مختلف ساینیج سامسونگ samsung در بسیاری از مراکز مهم ورزشی دنیا نصب شده است. به عنوان مثال ساینیج سامسونگ در ابعاد 64*18 متر در یکی از استادیوم های کره جنوبی نصب شده است. این ساینیج که در حال حاضر بزرگترین ساینیج دیجیتال LED در دنیا محسوب می شود وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و پیام های و ویدئوها را به کیفیت و دقت فوق العاده نمایش می دهد.

دیجیتال ساینیج سامسونگ، تصاویر را با وضوح بسیار عالی و توزیع رنگ یکنواخت نمایش می دهد و تماشای بازی زنده در استادیوم را برای هواداران ورزش، جذاب تر می کند. به علاوه رفرش ریت 24000 هرتزی این مانیتور باعث می شود که کیفیت تصاویر در هنگام پخش حرکات آهسته نیز بسیار دقیق و واضح باشد. سامسونگ در تولید ساینیج های جدید خود قابلیت های زیادی را اضافه کرده که باعث محبوبیت بیشتر آن شده اند. مثلا به ناظران بازی این امکان را می دهد که با گوشی موبایل خود یا از طریق پیام های صوتی در بازی هایی که در یک شهر دیگر برگزار شده اند مشارکت کنند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۶
ایده برتر پارسیان

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه، مجموعه ای شامل بخش های متعدد در زمینه فروش ماشین های اداری، تجهیزات آموزشی و فروشگاهی، کامپیوتر و قطعات، تجهیزات شبکه و لوازم خانگی می باشد .مدیران این شرکت همواره در نظر دارند که از نیروهای جوان و پرانرژی در این مجموعه استفاده کنند به همین علت بیشتر همکاران را افرادی تشکیل می دهند که در دهه دوم و سوم زندگی هستند. بالغ بر پنجاه کارمند خانم و آقا در سازمان مشغول به کار هستند.

شرکت ایده برتر پارسیان معتقد است که نیرو و منابع انسانی از بزرگترین سرمایه هایی است که مجموعه بر آن استوار شده است بر این اساس همواره تلاش می کنند انگیزه، خلاقیت و روحیه کار تیمی را در بین اعضا تقویت کنند و حفظ روحیه کار تیمی و شور و نشاط بین اعضا  را امری بسیار مهم و کلیدی می داند. به این منظور در پایان هر سال جشنی را با حضور همه اعضای شرکت ترتیب می دهد و در آن از کارمندان مجرب، مسئولیت پذیر و خلاق تقدیر و تشکر می نماید.  

در پایان سال 93 نیز مراسمی به مناسبت فرا رسیدن نوروز با حضور مدیریت ایده برتر و تمامی کارمندان برگزار شد که پس از صرف شام و گذراندن ساعاتی در کنار هم، خاطرات خوشی را با هم ثبت کردند.

تصاویری که پیش روی شماست، مربوط به جشن پایان سال 93 است که یادآور خاطرات بسیار خوبی برای همه کارمندان ایده برتر می باشد

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۴
ایده برتر پارسیان

کامپیوتر تینک برد 242IF

سی پی یو: Core i5 و Core i7
RAM: یک ترابایت
هارد دیسک: 32 گیگابایت
 DDR4
سایز مانیتور: 24 اینچ
کارت گرافیکی: 2 گیگابایت

معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus ZN242IF

کامپیوتر بدون کیس مدل Asus که دارای طراحی ساده و زیبا است یکی از کامپیوترهای همه کاره در زمینه کامپیوترهای بدون کیس می باشد. این کامپیوتر all in one دارای سی پی یو Core i5 و Core i7 بوده و همچنین صفحه نمایش آن 24 اینچی و فول اچ دی می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر ایسوس ZN242IF

در ادامه معرفی کامپیوتر بدون کیس Asus ZN242IF باید بگوییم که این کامپیوتر بدون کیس دارای پنل لمسی بوده و زاویه دید آن 178 درجه می باشد.  از دیگر ویژگی های مانیتور بدون کیس ایسوس ZN242IF می توان به دوربین 1 مگا پیکسلی آن که فقط برای تماس اسکای و به صورت تاچ می باشد، اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر ایسوس ZN242IF

کامپیوتر ایسوس Asus ZN242IF دارای بلوتوث نسخه ی 4.1 و اسپیکر 3 واتی می باشد. همچنین کامپیوتر بدون کیس ایسوس ZN242IF با حافظه ی 32 گیگابایتی DDR4 و گرافیک 2 گیگابایتی یکی از بهترین کامپیوترهای All In One موجود در بازار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر ایسوس ZN242IF

از دیگر قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر ایسوس ZN242IF می توان به موس و کیبورد وایرلس و وزن 10 کیلو گرمی آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید کامپیوتر بدون کیس ایسوس Asus ZN242IF با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کامپیوتر بدون ایسوس Asus ZN242IF

کامپیوتر بدون کیس ایسوس Asus ZN242IF دارای 4 عدد پورت USB 3.0 و یک عدد پورت USB 2.0 می باشد. همچنین دارای خروجی صدای بسیار خوبی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۳
ایده برتر پارسیان