ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic LH-55RM1DX

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۳ ب.ظ

مانیتور صنعتی پاناسونیک 55RM1DX

نوع و سایز صفحه نمایش:55 اینچ
رزولوشن:
1920*1080 dpi
کنتراست: 1:5000

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک 55RM1DX

شرکت پاناسونیک Panasonic تولید کننه مطرح انواع تجهیزات دیجیتالی است که تا کنون محصولات قدرتمند و پر طرفداری را عرضه کرده است. همان طور که می دانید  مانیتور صنعتی یک نمایشگر قدرتمند است که به کاربر اجازه می دهد به صورت مداوم ( 24 ساعته در 7 روز هفته ) از آن استفاده نماید.

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک 55RM1DX

در ادامه معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک 55RM1DX باید بگوییم که این مونیتور صنعتی برای استفاده در اتاق های کنترل، اتاق مانیتورینگ و انواع مراکز تجاری و ادرای مناسب است.

طراحی و کیفیت مانیتور Panasonic 55RM1DX

سری LH مانیتور صنعتی پاناسونیک تصاویر را با کیفیت فول اچ دی Full HD نمایش می دهد و به پنل IPS مجهز می باشد. همچنین زاویه دید این نمایشگر 178 درجه بوده و قابلیت استفاده در آب و هوای مرطوب با 20 تا 80 درصد رطوبت را دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور Panasonic 55RM1DX

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور Panasonic 55RM1DX خوب است بدانید که این نمایشگر با حاشیه باریک تری طراحی شده و با قیمت رقابتی در بازار عرضه خواهد شد. مانیتور صنعتی Panasonic 55RM1DX تصاویر را با کنتراست 1:5000 نمایش می دهد.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic 55RM1DX

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic LH-55RM1DX در ابعاد 727.9*90.1*1242.9 میلیمتر ساخته شده است و مدت زمان پاسخگویی آن 8 میلی ثانیه می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید مانیتور صنعتی Panasonic 55RM1DX با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic 55RM1DX

برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید آن ها می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic 55RM1DX

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۵
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی