ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

در ادامه معرفی اشیاء شگفت انگیز ساخته شده با پرینتر سه بعدی، برخی دیگر از طرح های جالبی را که با استفاده از این تکنولوژی چاپ شده اند نام می بریم.

این مطلب را از دست ندهید: اشیاء شگفت انگیز ساخته شده با پرینتر سه بعدی - قسمت اول

اشیاء شگفت انگیزی که با پرینتر سه بعدی ساخته شده اند

قاب گوشی آیفون

با استفاده از پرینتر سه بعدی، اشیاء جالب و متنوعی می توان ساخت. شخصی به نام Janne Kyttanen با چاپگر سه بعدی یک مدل قاب گوشی آیفون طراحی کرده است.

این قاب در نوع خود منحصر به فرد است زیرا کاملا مقاوم بوده و علاوه بر محافظت از گوشی موبایل، یک محفظه ظریف برای نگهداری کارت اعتباری نیز در پشت آن طراحی شده است.


قاب گوشی آیفون



لوستر

Janne Kyttanen علاوه بر ساخت قاب آیفون 5، دست به طراحی یک لوستر خلاقانه نیز زده است. این لوستر شکل زیبایی دارد و برای استفاده در دکوراسیون منزل یا مکان های دیگر قابل استفاده است.


لوستر



نگهدارنده کابل

یکی دیگر از ابزار های متنوع و البته کاربردی که با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی ساخته می شود، نگهدارنده کابل است. این نگهدارنده به صورت چرخ دنده ای طراحی شده و برای نگهداری و سازمان دهی به کابل ها و سیم های همراه، وسیله ای بسیار عالی است.


نگهدارنده کابل


استند آی پد i-pad

با استفاده از پرینت سه بعدی، یک استند یا پایه نگه دارنده ساخته شده که مخصوص نگه داری آی پد می باشد. این پایه به شکل یک اثر هنری بسیار زیبا طراحی شده و ممکن است کمی گران قیمت به نظر برسد اما مطمئنا افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده نمایند.


استند آی پد i-pad

این مطلب را از دست ندهید: انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی


فنجان قهوه

در میان اشیاء ساخته شده با پرینتر سه بعدی، فنجان قهوه چاپ شده از جنس سرامیک توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.


فنجان قهوه


این فنجان که چاپ آن یک به اندازه یک روز کامل زمان نیاز دارد، در طرح های زیبا و متنوعی ساخته می شود و علاقه مندان به ظروف منحصر به فرد می توانند آن را از وب سایت شرکت سازنده خریداری نمایند.

منبع: gadgetnews

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۵
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی