ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

شرکت سامسونگ Samsung موج جدیدی از هاردهایی با عملکرد بسیار بالا را عرضه می کند که از نسل پنجم V-NAND در آنها استفاده شده است.

سامسونگ الکترونیکس Samsung Electronics، رهبر جهان در فن آوری پیشرفته حافظه و هارد، امروز اعلام کرد که در حال حاضر تولید نسل پنجم V-NAND خود را با سریعترین انتقال داده آغاز کرده است.

عرضه هاردهای جدید سامسونگ با بهره گیری از نسل پنجم V-NAND

در اولین استفاده از رابط کاربری Toggle DDR 4.0، سرعت انتقال اطلاعات بین هارد و حافظه رم توسط V-NAND جدید 256 گیگابایتی سامسونگ، به 1.4 گیگابیت در ثانیه (Gbps) رسید که 40 درصد افزایش را نسبت به نمونه های 64 لایه سابق آن نشان می دهد.

عرضه هاردهای جدید سامسونگ با بهره گیری از نسل پنجم V-NAND

حتما بخوانید: شارژر بی سیم سامسونگ Wireless Charger Duo

بهره وری انرژی V-NAND جدید سامسونگ با همان تراشه 64 لایه قبلی قابل مقایسه است، در حالی که ولتاژ عامل از 1.8 و 1.2 ولت کاهش یافته است.

V-NAND جدید همچنین دارای سریع ترین سرعت نوشتن اطلاعات در زمان 500 مگا هرتز (μs) است که نشان دهنده یک بهبود 30 درصدی نسبت به سرعت نوشتن نسل قبلی می باشد؛

این در حالی است که زمان پاسخ به سیگنال های خواندن به طور قابل توجهی به 50μs کاهش یافته است.

عرضه هاردهای جدید سامسونگ با بهره گیری از نسل پنجم V-NAND

چیزی که در داخل V-NAND نسل پنجم سامسونگ جای گرفته است، بیش از 90 لایه "سلول های تکراری شارژر سه بعدی " (CTF) بوده که بیشترین میزان در صنعت است و در ساختار هرمی با حفره های کانال میکروسکوپی عمودی قرار داده شده است.

عرضه هاردهای جدید سامسونگ با بهره گیری از نسل پنجم V-NAND

این حفره های کانال که تنها چند صد نانومتر عرض دارند، دارای بیش از 85 میلیارد سلول CTF هستند که می توانند هر سه بیت داده را ذخیره کنند.

به لطف پیشرفت در فرایند لایه اتمی V-NAND، بهره وری تولید بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

عرضه هاردهای جدید سامسونگ با بهره گیری از نسل پنجم V-NAND

این مطلب را از دست ندهید: دریافت اولین گواهینامه صنعتی سامسونگ برای هارد SSD

تکنیک برش لبه اجازه می دهد تا ارتفاع هر لایه سلولی به میزان 20 درصد کاهش یابد و مانع تداخل بین سلول ها و افزایش کارایی پردازش داده های تراشه می شود.

Kye Hyun Kyung، معاون مدیرعامل Flash Products and Technology در سامسونگ الکترونیک، گفت: "محصولات و راهکار های نسل پنجم V-NAND سامسونگ، پیشرفته ترین NAND را به سرعت در بازار حافظه ها افزایش می دهد. در حال حاضر امروز اعلام میکنیم، ما در حال آماده سازی عرضه محصولات 1-terabit (Tb) و چهار هستهای (QLC) برای سری V-NAND هستیم که برای نسل بعدی راهکار های حافظه NAND در سراسر بازار جهانی آماده می شوند. "

منبع: samsung

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی