ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کابل VGA بی نت B-Net طول 15 متر

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ق.ظ

کابل وی جی ای بی نت B-Net

طول کابل: 15 متر
نوع کابل: VGA

کابل VGA بی نت B-Net طول 15 متر

کابل وی جی ای یکی از لوازم جانبی کامپیوتر مهم است که برای انتقال تصویر از کارت گرافیکی به نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در منزل یا محل کار خود با کامپیوتر رومیزی کار می کنید، احتمالاً در حال استفاده از کابل رابط برای اتصال مانیتور به کیس کامپیوتر خود هستید! کیفیت تصاویر به نمایش درآمده بر روی مانیتور تا حد بسیار زیادی به کابل VGA مورد استفاده شما بستگی دارد و اگر خواهان نمایش تصاویر با کیفیتی مطلوب هستید، باید از کابل های مرغوب استفاده کنید.

کابل رابط بی نت از جمله انواع کابل VGA موجود در بازار است که با طول 15 متر ارائه شده و برای اتصال دستگاه هایی که در فاصله زیادی از یکدیگر قرار دارند، انتخاب مناسبی محسوب می شود. کابل وی جی ای B-Net به دو کانکتور 15 پین (شامل سه ردیف 5 پین) در دو سمت خود مجهز است و امکان اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، ویدئو پروژکتور، تلویزیون، ویدئو وال و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت VGA وجود دارد.

کابل VGA بی نت B-Net طول 15 متر

در ساخت کابل 15 متری وی جی ای بی نت از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این کابل توانایی بالایی در انتقال تصاویر با کیفیتی عالی دارد. رشته های سیمی داخلی کابل VGA بی نت از آلیاژهای مرغوب مسی ساخته شده اند و سرعت انتقال تصاویر آنها بسیار مطلوب است. ضمن اینکه این کابل رابط دارای دو نویزگیر نیز هست و نویزها و اختلالات مغناطیسی تأثیری بر روی وضوح و کیفیت تصاویر منتقل شده با آن نخواهند داشت. در مجموع می توان گفت که کابل وی جی ای بی نت تصاویر را با همان کیفیت اولیه بین دو دستگاه منتقل می کند و باعث افت شفافیت و وضوح آنها نخواهد شد.

یکی از مشکلاتی که اغلب در استفاده از کابل های VGA با طول بلند رخ می دهد، آسیب دیدن آنها در برابر صدمات احتمالی است. کابل وی جی ای 15 متری بی نت دارای یک روکش پلاستیکی نرم، قابل انعطاف و خوش ساخت است که از کابل در برابر آسیب هایی مانند خمیدگی، کشیدگی، پارگی و قطع شدن رشته های داخلی محافظت می کند. بنابراین با خیالی راحت بابت دوام و استحکام بالای این کابل، می توانید از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

کابل VGA بی نت B-Net طول 15 متر از قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با کیفیت و دوام آن برخوردار است و در صورت تهیه این کابل، برای مدتی طولانی می توانید از آن برای انتقال تصاویر بهره ببرید. کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه قیمت کابل 15 متری وی جی ای بی نت به شما هستند که برای ارتباط با آنها می توایند با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کابل VGA بی نت B-Net طول 15 متر

اگر در رابطه با نحوه خرید انواع کابل رابط به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی