ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱ ق.ظ

کابل اچ دی ام آی بی نت B-Net

طول کابل: 15 متر
نوع کابل: HDMI

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر 

کابل اچ دی ام آی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای اتصال دستگاه های دیجیتال به یکدیگر است که برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان به کار می رود. اگر به دنبال یک کابل رابط با دوام، مستحکم و با کیفیت هستید، ما به شما کابل HDMI بی نت را پیشنهاد می کنیم. این کابل دارای طول 15 متر است و دورترین دستگاه ها را نیز به یکدیگر متصل می کند!

 

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر

به طور کلی کابل HDMI بی نت B-Net امکان اتصال دستگاه هایی مانند لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، ویدئو پروژکتور و... را به یکدیگر فراهم می آورد. از آنجایی که کابل HDMI بی نت دارای طول بسیار زیادی است، برای استفاده در محیط های صنعتی و اتصال به ویدئو پروژکتور گزینه ایده آلی است.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر از تصاویری با رزولوشن های Full HD، 2K و 4K پشتیبانی می کند و از این جهت برای اتصال به انواع دستگاه های پخش 4K و همچنین جدیدترین نسل کنسول های بازی می توان از آن استفاده کرد. در هنگام استفاده از کابل رابط اچ دی ام آی بی نت B-Net توجه داشته باشید که هر دو دستگاه مورد نظر شما دارای پورت HDMI باشند. در همین رابطه پیشنهاد می کنیم مقاله «نحوه اتصال کامپیوتر به تلویزیون با کابل HDMI» را مطالعه کنید.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر

یکی از مواردی که در انتخاب یک کابل اچ دی ام آی باید به آن توجه داشت، سرعت انتقال داده های آن است. اگر کابل مورد استفاده شما از سرعت و کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، اطلاعات با تأخیر زیادی منتقل خواهند شد و از کیفیت آنها کاسته می شود.  کابل 15 متری اچ دی ام آی بی نت B-Net قابلیت انتقال صدا و تصویر با سرعت حداکثر 10.2 گیگابایت بر ثانیه را دارد و از این جهت قادر به انتقال حجم قابل توجهی از اطلاعات در مدت زمانی کم می باشد. پس با مشکلاتی نظیر افت کیفیت یا تأخیر در انتقال مواجه نخواهید شد و می توانید با استفاده از آن از تصاویری با کیفیت و شفاف بهره مند شوید.

کابل اچ دی ام آی 15 متری بی نت B-Net طول از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و به سادگی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پارگی، قطعی، ضربه یا زیر پا رفتن صدمه نمی بیند. به طوری که در صورت استفاده صحیح، این کابل برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و احتیاجی به صرف هزینه اضافی بابت تهیه کابل دیگری نخواهید داشت.

کابل HDMI بی نت B-Net طول 15 متر

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه قیمت کابل اچ دی ام آی 15 متری مدل بی نت و نحوه خرید کابل HDMI هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی