ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ماشین حساب کاسیو Casio fx-9860G II SD

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲ ب.ظ

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-9860G II SD

اگر به یک ماشین حساب حرفه ای با قابلیت رسم نمودار و نمایش فرمول ها و توابع موجود در کتب درسی هستید، ماشین حساب کاسیو Casio fx-9860G II SD انتخاب ایده آلی برای شما است. این ماشین حساب دارای 2900 تابع بوده و قادر به انجام تمامی محاسبات پیچیده ریاضی است. در واقع می توان ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-9860G II SD را بهترین ماشین حساب مهندسی رومیزی برای دانش آموزان و دانشجویان دانست که برای استفاده در المپیادهای علمی و مصارف آموزشی گزینه بسیار ایده آلی به شمار می آید.

از میان قابلیت های ماشین حساب حرفه ای کاسیو fx-9860G II SD می توان به رسم نمودار مختصات، انجام محاسبات مثلثاتی و قطبی، انتگرال گیری، رسم نمودار توابع پارامتری، حل معادلات (ریشه، حداقل و حداکثر، نقطع عطف و...)، محاسبه رگرسیون آماری، رسم نمودار آماری (نمودار نقطه ای، محور xy، نمودار توزیع نرمال، نمودار ستونی، نمودار جعبه ای و...)، محاسبات آماری پیشرفته شامل رسم نمودار دایره ای و میله ای، محاسبات ماتریسی، تبدیل واحدها، محاسبات مالی و... اشاره کرد.

 

صفحه نمایش این ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio دارای ابعاد 128 * 64 پیکسل است و از فناوری ماتریسی نقطه ای برای نمایش ارقام، فرمول ها، نمودارها و اشکال بهره می برد. این صفحه نمایش قابلیت نمایش فرمول ها را مشابه با آنچه در کتاب های درسی مشاهده می کنید، داراست و در مصارف آموزشی کاربرد بالایی دارد.

پردازنده به کار رفته در ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو مدل fx-9860G II SD دارای عملکردی عالی می باشد و در انجام محاسبات پیچیده سه تا پنج برابر نسبت به ماشین های هم رده اش سریع تر عمل می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-9860G II SD

 ماشین حساب کاسیو مدل fx-9860G II SD دارای قابلیت ذخیره سازی محاسبات و داده ها می باشد و به 1.5 مگابایت حافظه داخلی مجهز است. این ماشین حساب از پورت USB و درگاه مخصوص کارت حافظه نیز بهره می برد و امکان اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل USB وجود دارد. همچنین برای انتقال سریع داده ها می توانید کارت حافظه های SD را به این ماشین حساب متصل نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-9860G II SD دارای منو نیز می باشد و به شما اجازه می دهد تا با تعریف نماد، عملیات پرتکرار خود را به شکلی سریع تر انجام دهید. همچنین این ماشین حساب قابلیت نمایش گروهی داده ها بر روی صفحه نمایش را دارد.

 

ماشین حساب ضد ضربه کاسیو fx-9860G II SD در ابعاد 184 * 91.5 * 21.2 میلی متر و وزن 225 گرم عرضه شده و به درپوش محافظ جهت آسیب ندیدن دستگاه در مقابل ضربه و فشار و همچنین آسیب های محیطی مانند گرد و غبار مجهز می باشد. همچنین لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز این ماشین حساب کاسیو از باتری قلمی تأمین می شود.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-9860G II SD به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی