ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

بارکد خوان دلتا Delta 2200

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

بارکدخوان دلتا 2200

فاصله اسکن: صفر تا 250 میلی متر 
تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی بارکدخوان دلتا 2200

اگر به یک بارکد خوان دقیق، سریع و پیشرفته برای اسکن بارکد کالا احتیاج دارید، بارکدخوان دلتا مدل 2200 یک انتخاب کاملاً ایده آل برای شما است.

این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان لیزری موجود در بازار می باشد که به صورت چند پرتویی یا چند جهته قادر به اسکن بارکدها است.

معرفی بارکدخوان دلتا 2200

نکته قابل توجه در رابطه با بارکد خوان دلتا 2200 این است که این دستگاه بارکد خوان از عرض اسکن دو برابر بزرگتر نسبت به سایر بارکد خوان های چند جهتی برخوردار می باشد.

 بارکد خوان فروشگاهی دلتا 2200 سرعت و دقتی بی نظیر در اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و کدGS1 از خود نشان می دهد. همچنین این بارکدخوان قابلیت تشخیص و اسکن بارکدهای مخدوش، رنگ و رو رفته و بد چاپ شده را نیز داراست .

از بارکد خوان دلتا Delta 2200 می توان در محیط های مختلف کاری با شرایط دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

بارکد خوان دلتا Delta 2200

بارکد اسکنر دلتا Delta 2200 دارای وزن 540 گرم و ابعاد 140 * 140 * 80 میلی متر است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکد خوان رومیزی دلتا 2200 در محیط های فروشگاهی و انبارداری کارایی بالایی دارد .

برای انجام اسکن بارکد موجود بر روی کالا تنها کافیست تا آن را در برابر بارکد خوان دلتا Delta 2200 قرار دهید.

لازم به ذکر است که این بارکد خوان فروشگاهی توانایی تشخیص و اسکن بارکدها از فاصله حداکثر 250 میلی متری را داراست و رزولوشن اسکن آن برابر با 5 میل می باشد.

بارکد خوان یک بعدی دلتا 2200 یک دستگاه با سیم است و برای متصل کردن آن به کامپیوتر باید از پورت USB موجود بر روی بدنه آن و کابل بهره ببرید.

یکی از ویژگی های کاربردی بارکد اسکنر دلتا 2200 امکان اعمال تنظیمات اسکن توسط نرم افزار است که به شما اجازه می دهد تا از به روزترین امکانات ارائه شده برای این بارکدخوان از طریق نرم افزار بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بارکد خوان رومیزی و دریافت قیمت بارکد خوان از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

بارکد خوان دلتا Delta 2200

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی