ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: خطی

معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g

بارکد خوان یا بارکد اسکنر دستگاهی است که در محیط های فروشگاهی و انبارداری برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بارکد خوان موجود در بازار می باشد که قابلیت اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 را داراست.

این بارکد خوان فروشگاهی به صورت خطی بارکدها را اسکن می کند و سرعت آن برابر با 270 اسکن در ثانیه می باشد.

از این جهت می توان از بارکد خوان دستی هانی ول 1300g برای انجام اسکن های متوالی در تعداد متوسط یا زیاد استفاده کرد.

معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g

بارکد خوان یک بعدی هانی ول 1300g قابلیت تشخیص و اسکن بارکد از فاصله 45.7 سانتی متری را داراست که می تواند با توجه به شرایط و محدودیت فضای احتمالی در محل مورد استفاده از آن، کارایی بالایی داشته باشد.

همچنین بارکد خوان مدل Honeywell Hyperion 1300g توانایی بالایی در اسکن بارکدهای متراکم دارد و برای اسکن این گونه بارکدها نیازی به صرف هزینه برای دستگاه بارکدخوان دیگری ندارید.

بارکد اسکنر هانی ول 1300g در دمای بین صفر تا 50 درجه سانتی گراد قادر به اسکن بارکد می باشد و درجه نوری آن 70 هزار لوکس است.

از این جهت استفاده از این دستگاه اسکنر بارکد در محیط های مختلف امکان پذیر است.

معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g

بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g

بارکد اسکنر Hyperion 1300g با وزن 160 گرم و در ابعاد 150*112*79 میلی متر عرضه شده و از طراحی ارگونومیک و خوش دستی برخوردار است.

به صورتی که به راحتی درون دست قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت از آن در طول روز باعث ایجاد خستگی و ناراحتی دست ها نمی شود.

برای اتصال بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g به کامپیوتر باید از طریق پورت های USB و سریال موجود بر روی بدنه دستگاه و کابل اقدام نمایید.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g

کیفیت ساخت بسیار مطلوب بارکد اسکنر دستی هانی ول Hyperion 1300g یکی دیگر از ویژگی های آن است که باعث شده تا این دستگاه بارکد خوان با سقوط از ارتفاع 1.5 متری تا 50 مرتبه آسیب نبیند.

برای انجام اسکن بارکد توسط بارکدخوان هانی ول 1300g کافی است تا دستگاه بارکد خوان را به سمت بارکد موجود بر روی کالا نشانه رفته و دکمه موجود بر روی بدنه آن را فشار دهید.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 از قیمت بارکدخوان Honeywell Hyperion 1300g و نحوه خرید بارکد خوان مطلع شوید.

بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی