ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ب.ظ

اسکنر پلاستک ePhoto Z300

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600

حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: در اندازه A4 پنچ ثانیه

معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300

با اسکنر پلاستک Z300 به عکس های قدیمی خود روح و جانی دوباره ببخشید! 

این اسکنر به منظور مصارف شخصی در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم برای تهیه اسکن از عکس های شما طراحی و عرضه شده است. 

معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300

ضمن اینکه از اسکنر اداری پلاستک ePhoto Z300 به منظور تهیه اسکن از اسناد در سایز A4 نیز می توان بهره برد.

اسکنر فیدر دار پلاستک ePhoto Z300 دارای ابعاد 289.9 * 160.6 * 158 میلی متر و وزن 1.48 کیلوگرم می باشد و علاوه بر اینکه فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند، از قابلیت حمل و جابجایی آسانی نیز بهره می برد. 

سرعت اسکن بالا، طراحی ظاهری مدرن و زیبا و کیفیت ساخت مطلوب بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت اسکنر خانگی پلاستک Z300 در میان کاربران شده اند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Plustek ePhoto Z300

سرعت اسکنر پلاستک ePhoto Z300 در هنگام اسکن یک عکس 4*6 برابر با 2 ثانیه و در هنگام اسکن اسناد در اندازه A4 برابر با 5 ثانیه می باشد. 

از این جهت می توان اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300 را یک اسکنر سریع موجود در بازار دانست که کارایی بالایی در مصارف خانگی از خود نشان می دهد. 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Plustek ePhoto Z300

اسکنر پر سرعت پلاستک Z300 از تکنولوژی CCD برای اسکن تصاویر بهره می برد و از قابلیت اسکن رنگی برخوردار است.

عمل اسکن توسط اسکنر رنگی پلاستک Z300 به صورت کشش عکس یا سند به درون دستگاه انجام می شود و حداقل اندازه عکس ورودی به آن برابر با 25 * 25 میلی متر و حداکثر اندازه آن برابر با 215.9 * 297 میلی متر می تواند باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Plustek ePhoto Z300

از آنجا که رزولوشن اپتیکال این اسکنر اسناد برابر با 600 dpi می باشد، کیفیت، وضوح و شفافیت عکس ها و اسناد اسکن شده با این دستگاه تضمین شده است. 

لازم به ذکر است که این اسکنر خانگی پلاستک ePhoto Z300 از قابلیت اسکن قبض، رسید، کارت پستال، پاکت نامه و کارت های شناسایی و بانکی نیز برخوردار است. 

باید به این نکته اشاره کنیم که اسکنر چاپ عکس پلاستک Plustek ePhoto Z300 برای استفاده در حجم کاری کم ارائه شده و بهتر است تا از آن برای اسکن حداکثر 500 برگ A4 و 100 عکس در روز استفاده شود.

اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300

اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300 با نرم افزار مخصوص ادیت و ویرایش عکس plustek ePhoto ارائه می شود و شما می توانید فایل های اسکن شده را با استفاده از این نرم  افزار ترمیم کرده و کیفیت آنها را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید.

اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300

بنابراین اسکنر پیشرفته پلاس تک ePhoto Z300 در اسکن عکس های قدیمی خانوادگی یا اسناد رنگ و رو رفته و بی کیفیت کارایی  بالایی دارد و امکانات بسیاری را برای افزایش کیفیت فایل های اسکن شده در  اختیار شما قرار می دهد.

 اسکنر چاپ عکس پلاستک مدل Plustek ePhoto Z300 با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگار است و مراحل نصب و راه اندازی آن به آسانی انجام می شود.

برای اتصال این اسکنر رومیزی پلاستک Z300 به کامپیوتر باید از طریق پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن و کابل اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع اسکنر و نحوه خرید اسکنر با سرعت بالا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس حاصل نمایید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

اسکنر پلاستک Plustek ePhoto Z300

                                                                              

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۴
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی