ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکنر اپسون Epson DS-970

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ق.ظ

اسکنر اپسون DS-970

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 85 صفحه در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-970

اگر به دنبال یک اسکنر قدرتمند برای استفاده در حجم کاری سنگین هستید، اسکنر DS-970 کاملاً به کار شما خواهد آمد.

این اسکنر اسناد اپسون به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ مجهز است و به روش مکش کاغذ به داخل دستگاه عمل اسکن را انجام می دهد.

 

معرفی اسکنر اپسون DS-970

از اسکنر اپسون Epson DS-970 برای انجام 9000 اسکن در روز می توان استفاده کرد.

از این جهت این اسکنر برای اسکن اسناد در تعداد زیاد و استفاده های اداری و سازمانی گزینه مناسبی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-970

سرعت اسکن اسکنر اداری اپسون مدل Epson DS-970 برابر با 85 برگ یا 170 تصویر در دقیقه است که باعث شده تا این اسکنر به یکی از سریع ترین اسکنرهای اسناد موجود تبدیل شود.

اسکنر پر سرعت اپسون DS-970 از قابلیت اسکن رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو در سایز کاغذ A4 برخوردار است.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-970

علاوه بر کاغذ معمولی، شما می توانید از اسکنر رنگی اپسون DS-970 برای اسکن پاکت نامه، کارت پستال، کارت های شناسایی و پلاستیکی و اسناد دارای کاغذهای بسیار نازک استفاده نمایید.

همچنین اسکنر حرفه ای اسناد اپسون مدل DS-970 قابلیت اسکن اسنادی با طول حداکثر 6096 میلی متر را داراست و در اسکن اسناد طویل نیز می توان بر روی آن حساب کرد.

یکی از قابلیت های کاربردی اسکنر اداری اپسون DS-970، مجهز بودن آن به فناوری ReadyScan LED است.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-970

با استفاده از این فناوری، اسکنر اپسون DS-970  بلافاصله پس از روشن شدن آماده به کار خواهد بود و نیازی به زمان برای گرم شدن نخواهد داشت. این ویژگی به خصوص در هنگام احتیاج به اسکن فوری و اضطراری کاربرد بالایی دارد.

با استفاده از اسکنر فیدر دار اپسون DS-970 دیگر نگران آسیب دیدن اسناد مهم یا قدیمی خود در هنگام اسکن و رخ دادن مشکلاتی مانند جمع شدن کاغذ درون دستگاه یا پاره شدن کاغذهای نازک در آن نباشید.

چرا که این اسکنر اسناد به فناوری جلوگیری خودکار از ورود دو کاغذ به صورت هم زمان به دستگاه برخوردار است و امکان تنظیم آن در حالت آهسته و انجام اسکن با سرعت پایین بدون افزایش حجم فایل خروجی وجود دارد.

اسکنر اپسون Epson DS-970

از جمله ویژگی های اسکنر پیشرفته اپسون DS-970 در هنگام اسکن باید به امکان تقویت رنگ های تصاویر، نادیده گرفتن صفحات کاملاً سفید و بدون محتوا، اسکن خط به خط اسناد در سایز کاغذ A3، اشاره کنیم.

اسکنر اپسون Epson DS-970

حذف سوراخ های موجود در اطراف کاغذهای پانچ شده، ویرایش حرفه ای عکس، تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن، تنظیم اتوماتیک زاویه تصویر و لبه ها، پررنگ کردن متون رنگ و رو رفته، تشخیص بارکد و ذخیره فایل های اسکن شده بر روی سرویس ها از دیگر ویژگی های اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-970 می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های پرکاربرد و جالب توجه  اسکنر ای دی اف دار اپسون Epson DS-970 تشخیص متون انگلیسی OCR است که امکان تبدیل متون ذخیره شده در فرمت عکس به فایل های متنی قابل ویرایش مانند ورد، اکسل یا PDF قابل جستجو را بدون نیاز به تایپ مجدد برای شما فراهم می آورد.

برای اتصال اسکنر اپسون Epson DS-970 به کامپیوتر یا لپ تاپ ، از پورت USB 3.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن می توانید بهره ببرید.

اسکنر اپسون Epson DS-970

این اسکنر در حالت استاندارد مجهز به پورت شبکه نیست؛ اما در صورت سفارش مشتری مجهز نمودن دستگاه به این قابلیت امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خرید اسکنر با سرعت بالا و دریافت قیمت اسکنر فیدردار با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی