ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکنر اپسون Epson DS-530

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

اسکنر اپسون DS-530

رزولوشن اپتیکال: dpi 300
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 35 صفحه در دقیقه یک رو و 70 صفحه در دقیقه دو رو

معرفی اسکنر اپسون DS-530

اسکنر اسناد اپسون DS-530 یکی از اسکنرهای با کیفیت و سریع تولید شده توسط شرکت اپسون است که از قابلیت اسکن دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد.

معرفی اسکنر اپسون DS-530

این اسکنر با سیستم عامل های مک و ویندوز سازگار بوده و می توان از آن برای اسکن سریع اسناد و ذخیره آنها بر روی کامپیوتر، لپ تاپ یا سرویس های ابری مانند دراپ باکس، شِیرپوینت و گوگل درایو به صورت مستقیم استفاده کرد.

اسکنر حرفه ای اسناد اپسون DS-530 در ابعاد 167.6 *294.6 * 175.2 میلی متر و وزن 3.7 کیلوگرم طراحی و عرضه شده و قابل استفاده در ادارات، سازمان ها و شرکت ها می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

اسکنر اپسون Epson DS-530 به ADF یا منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 50 برگ مجهز است و شما می توانید از اسنادی با عرض حداقل 51 و حداکثر 216 میلی متر با استفاده از آن اسکن تهیه نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

لازم به ذکر است که حداکثر طول قابل اسکن توسط این اسکنر اسناد برابر با 6096 میلی متر می باشد و می توان از آن برای اسکن اسناد طویل نیز بهره برد.

سرعت اسکنر اداری اپسون DS-530 در هر دو حالت اسکن سیاه و سفید و رنگی برابر با 35 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 70 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است که باعث شده تا این اسکنر از جمله اسکنرهای پرسرعت موجود در بازار به شمار آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530

رزولوشن نوری اسکنر رنگی اپسون DS-530 نیز برابر با 300 dpi بوده و فایل های اسکن شده با آن از کیفیت و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند.

اسکنر اپسون DS-530 از فناوری پردازش تصویر اپسون پشتیبانی می کند و از قابلیت حذف پس زمینه و صفحات بدون محتوا به صورت اتوماتیک بهره می برد.

اسکنر اپسون Epson DS-530

یکی از ویژگی های اسکنر اپسون DS-530 سازگاری آن با درایورهای TWAIN و ISIS است که امکان استفاده از آن در ارتباط با نرم افزارهای مختلف و مجهز به صدور فرمان اسکن را فراهم می آورد.

اسکنر اپسون Epson DS-530

قابلیت تشخیص متون OCR از دیگر مشخصات پرکاربرد اسکنر فیدر دار اپسون DS-1530 می باشد.

با استفاده از این قابلیت می توان فایل های عکس دارای متون انگلیسی را از طریق اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-530 به فایل های متنی قابل ویرایش یا PDF تبدیل کرد.

این اسکنر پیشرفته اپسون DS-530 از فناوری تصحیح زاویه قرارگیری اسناد ورودی و جلوگیری از ورود کاغذهایی که به صورت کج در دستگاه قرار گرفته اند، پشتیبانی می کند و به این صورت از اسکنر حرفه ای اپسون Epson DS-530 اسناد مهم شما محافظت می نماید.

اسکنر اپسون Epson DS-530

از اسکنر ای دی اف دار اپسون برای اسکن 4000 برگ در روز می توان استفاده کرد که باعث شده تا این اسکنر اپسون برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط کاملاً مناسب باشد.

جهت دریافت قیمت بهترین اسکنر موجود در بازار و اطلاع از نحوه خرید اسکنر اپسون Epson DS-530 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر تماس حاصل نمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-530

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی