ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

اسکنر اسکن زی BQS030

رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 12 ثانیه به ازای هر برگ

معرفی اسکنر اسکن زی BQS030

امروزه استفاده از اسکنر سبک و قابل حمل طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید اسکنرهای قابل حمل، شرکت اسکن زی است که اسکنر مدل Scanzee BQS030 یکی از محصولات آن است. 

معرفی اسکنر اسکن زی BQS030

اسکنر اسکن زی BQS030 با طراحی ظاهری زیبا و قابلیت اسکن به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید، یکی از مناسب ترین اسکنرها برای استفاده های دانشجویی، شخصی و اداری می باشد.

 اسکنر اسناد BQS030 در ابعاد 257 * 28 * 30 میلی متر ارائه شده و به راحتی می توان اسکنر پرتابل اسکن زی BQS030 را با خود به هر جایی حمل و در شرایط مختلف از آن استفاده نمود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Scanzee BQS030

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030 از جمله اسکنرهای دستی به شمار می آید و برای انجام عمل اسکن نیازی به قرار دادن کاغذ و مکش اسکنر توسط دستگاه وجود ندارد.

تنها کافیست تا شما اسکنر اسناد را بر روی سطح صاف سند مورد نظر خود بکشید تا عمل اسکن انجام شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Scanzee BQS030

 اسکنر پرتابل اسکن زی BQS030 به کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 2 گیگابایت مجهز است که فایل های اسکن شده بر روی آن ذخیره می گردد.

شما می توانید با متصل کردن اسکنر دستی اسکن زی BQS030 به کامپیوتر یا  لپ تاپ از طریق پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن، به فایل های اسکن شده دسترسی داشته باشید.

همچنین می توان کارت حافظه اسکنر قابل حمل Scanzee BQS030  را از آن جدا کرده و با استفاده از دستگاه های رم ریدر از فایل های موجود بر روی آن بهره برد.

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030

سرعت اسکنر رنگی اسکن زی BQS030 در هر دو حالت اسکن رنگی و سیاه و سفید برابر با 12 ثانیه به ازای هر برگ است که برای یک اسکنر قابل حمل میزان سرعت مناسبی به نظر می رسد.

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030 به یک صفحه نمایش LCD رنگی مجهز است که می توان تنظیمات اسکن اعم از میزان دقت و نوع فایل خروجی را با استفاده از آن و دکمه های مربوطه اعمال کرد.

شما می توانید میزان دقت اسکن را بر روی 300 یا 600 نقطه بر اینچ تنظیم نمایید و فرمت فایل خروجی را از میان JPEG و PDF انتخاب نمایید.

اسکنر دستی قابل حمل اسکن زی BQS030 از تکنولوژی CIS که از جمله بهترین تکنولوژی های اسکن است، برای اسکن اسناد بهره می برد.

انرژی مورد نیاز اسکنر قابل حمل دستی اسکن زی BQS030 از دو عدد باتری قلمی (AA) تأمین می شود.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین اسکنر های موجود در بازار و همچنین نحوه خرید اسکنر مدل BQS030 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS030

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی