ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim WSP-R341

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ

موبایل پرینتر ووسیم WSP-R341

مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : 80 میلی متر
سرعت چاپ : 100 میلی متر بر ثانیه
پورت : USB

معرفی فیش پرینتر ووسیم WSP-R341

کمپانی ووسیم یک شرکت کره ای است که در زمینه تولید فیش پرینترهای قابل حمل، دستگاه های پوز، پرینترهای چاپ بلیط و دستگاه هایی از این دست فعالیت می کند.

پرینتر صدور فیش WSP-R341 یکی از محصولات این شرکت است که عمل چاپ را با مکانیزم حرارتی مستقیم انجام می دهد.

این فیش پرینتر از طراحی ظاهری جذاب و مدرنی بهره می برد و می توان از آن برای چاپ قبض، بارکد، رسید مشتری و فیش در فروشگاه ها، سیستم های حمل و نقل، رستوران ها، هتل ها و پارکینگ ها استفاده کرد.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim WSP-R341 در ابعاد 104.5*126.8*45.1 میلی متر و وزن 300 گرم ارائه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است. از این جهت می توان از آن در مشاغل سیار و جاده ای نیز بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی فیش پرینتر Woosim WSP-R341

یکی از قابلیت های مهم فیش زن ووسیم WSP-R341 توانایی این پرینتر در چاپ بارکدهای یک بعدی و دو بعدی است که باعث بالا رفتن کارایی آن شده است.

رزولوشن پرینتر صدور فیش ووسیم WSP-R341 برابر با 203 dpi است و فیش ها و بارکدهای چاپ شده با آن از خوانایی و وضوح مناسبی برخوردار هستند. حداکثر عرض چاپ فیش زن قابل حمل ووسیم WSP-R341 برابر با 72 میلی متر و سرعت چاپ آن 100 میلی متر بر ثانیه می باشد.

از آنجا که موبایل پرینتر ووسیم WSP-R341 یک پرینتر حرارتی است، مواد مصرفی آن را رول حرارتی فیش پرینتر تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که عرض و ضخامت کاغذ ورودی به فیش زن Woosim WSP-R341 به ترتیب نباید از 80 میلی متر و 60 میکرو میلی متر بیشتر باشد.

انرژی مورد نیاز پرینتر حرارتی ووسیم WSP-R341 از باتری لیتیوم یونی آن تأمین می شود که از ظرفیتی معادل با 1800 میلی آمپر ساعت بهره می برد. شارژ صد در صدی این باتری برای یک ساعت پرینت مداوم کفایت می کند. علاوه بر چاپ بارکد و متن، فیش زن ووسیم مدل Woosim WSP-R341 از چاپ اشکال گرافیکی نیز پشتیبانی می کند.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim WSP-R341

برای اتصال دیگر دستگاه ها به فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim WSP-R341 هم می توانید از پورت USB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید و هم می توانید از طریق بلوتوث اقدام نمایید.

پرینتر صدور فیش Woosim WSP-R341 به بلوتوث ورژن 4 مجهز است و امکان اتصال تمام دستگاه های مجهز به این نسخه از بلوتوث به این پرینتر وجود دارد.

از دیگر امکانات فیش پرینتر قابل حمل Woosim WSP-R341 می توان به مجهز بودن آن به 16 مگابیت حافظه رم، 8 مگابیت حافظه فلش و سنسور اتمام رول کاغذ اشاره کرد.

طول عمر هد پرینتر حرارتی ووسیم WSP-R341 حدودا برابر با چاپ 37 میلیون خط و 50 کیلومتر کاغذ است که می تواند خیال شما را برای مدتی طولانی از تعویض آن راحت کند.

فیش زن قابل حمل ووسیم WSP-R341 به نشانگرهای LED برای آگاهی از وضعیت بلوتوث، باتری و پاور دستگاه و همچنین اطلاع از خطاهای احتمالی در حین پرینت مجهز است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی