ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5309N

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

هدفون بلوتوث TH 5309N

نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم و بی سیم
رابط: بلوتوث، شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری
رنگ: مشکی با کاپ طلایی

معرفی هدفون بلوتوثی تسکو TH 5309N

هدفون TH 5309N یکی از هدفون های تولید شرکت ایرانی تسکو می باشد که برای استفاده هایی نظیر گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس و مکالمه کاربرد بالایی دارد.

معرفی هدفون بلوتوثی تسکو TH 5309N

از آنجا که این هدفون با هر دو حالت اتصال باسیم و بی سیم سازگار است، می توان از آن در ارتباط با اکثر دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، موزیک پلیر و... بهره برد.

هدفون رو گوشی تسکو TSCO TH 5309N از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند و باید به این نکته توجه کنید، دستگاهی که قصد اتصال آن را به این هدفون دارید، با این نسخه بلوتوث همخوانی داشته باشد.

قابلیت های هدفون بی سیم TSCO TH 5309N

همانطور که اشاره شد، برای اتصال بی سیم هدفون تسکو TH 5309N به موبایل یا تبلت خود، باید از بلوتوث استفاده کنید. در این حالت انرژی مورد نیاز هدفون از طریق باتری داخلی آن که ظرفیتی برابر با 300 میلی آمپر ساعت دارد تأمین می شود.

با استفاده از این باتری می توان از هدفون بلوتوثی تسکو TH 5309N به مدت 8 ساعت برای مکالمه یا پخش موسیقی بهره برد. همچنین میزان شارژ باتری هدفون بی سیم تسکو TH 5309N برای 300 ساعت آماده به کار نگه داشتن آن در حالت استندبای کفایت می کند.

قابلیت های هدفون بی سیم TSCO TH 5309N

هدفون روگوشی تسکو Tsco TH 5309N از قابلیت اتصال کابل از طریق جک 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن به عنوان یک هدفون با سیم در کنار کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کرد.

بر روی بدنه این هدفون، یک درگاه ورودی کارت حافظه TF نیز تعبیه شده و در صورت مهیا نبودن شرایط استفاده از بلوتوث یا در دسترس نبودن کابل، می توانید از طریق آن کارت حافظه خود را به هدفون بلوتوث بی سیم تسکو TH 5309N متصل نمایید.

هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5309N

حساسیت هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5309N برابر با 100 دسی بل و دامنه فرکانسی آن بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز می باشد.

این مشخصات به این معنا است که هدفون تسکو  5309Nتوانایی پخش تمامی صداهای زیر و بم موجود در محدوده شنوایی انسان را دارد و صدای پخش شده با آن از کیفیت، وضوح و قدرت قابل قبولی برخوردار می باشد.

در هنگام استفاده از هندزفری تسکو TH 5309N در حالت بی سیم، توجه داشته باشید تا فاصله هدفون از دستگاه پخش کننده کمتر از 10 متر باشد تا ارتباط میان آنها برقرار شود.

هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5309N

از دیگر ویژگی های هدفون رو گوشی Tsco TH 5309N می توان به مجهز بودن این هدفون به رادیو و دکمه های موجود بر روی کاپ آن اشاره کرد که به منظور کنترل صدا و مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده اند.

برای کسب اطلاع از قیمت هندزفری و خرید یک هدفون خوب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5309N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی