ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

کارتریج تونر برادر TN-150BK

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-150BK

برای اینکه تصاویر و متون مورد نظر شما با بهترین کیفیت چاپ شوند، علاوه بر انتخاب یک پرینتر مرغوب و با کیفیت باید در انتخاب مواد مصرفی آن از جمله کارتریج نیز دقت بالایی داشته باشید.

کارتریج تونر برادر مدل TN-150 در رنگ مشکی، مخصوص استفاده در پرینترهای لیزری تولید شرکت برادر ارائه شده است و یکی از تونرهای مرغوب و با کیفیت موجود در بازار به شمار می آید.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-150BK

نکته ای که در رابطه با کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK شایان ذکر می باشد، نوع جوهر آن است که امکان استفاده تا آخرین قطره آن را بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می دهد.

جوهر تونر مشکی برادر مدل TN-150 در صورت عدم استفاده از پرینتر در مدتی نسبتا طولانی، خشک نشده و از کیفیت چاپ اسناد شما کاسته نخواهد شد.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK

ظرفیت پرینت کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK معادل با 2500 برگ برآورد شده است. از این رو می توان گفت که استفاده از این تونر در پرینترهای شخصی، اداری یا پرینترهایی که در محیط های تجاری با حجم کاری معمولی مورد استفاده قرار می گیرند، امکان پذیر است.

یکی از نکات مهمی که همواره باید در انتخاب تونر مدنظر داشته باشید، سازگار بودن آن با پرینتر شما است. کارتریج تونر مشکی برادر TN-150 در پرینتر لیزری و مدل های HL-4040CN ،HL-4050CDN ،DCP-9040CN ،DCP-9042CDN ،MFC-9440CN ،MFC-9450CDN ،MFC-9840CDW برادر قابل استفاده می باشد.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK

در صورت استفاده از کارتریج تونر مشکی برادر TN-150 در پرینترهای یاد شده، تصاویر و به خصوص متن های مورد نظر شما با بهترین کیفیتی که پرینتر می تواند ارائه دهد، چاپ می شوند.

در صورتی که از تونر کارتریج های غیراصل موجود در بازار استفاده کنید، علاوه بر افت چشمگیر عملکرد پرینتر، ممکن است از طول عمر آن نیز کاسته شده و پرینتر شما با مشکلاتی جدی مواجه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق تونر و کارتریج و همچنین دریافت قیمت کارتریج و خرید کارتریج تونر  با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-150BK

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی