ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

کارتریج تونر برادر TN-348 CMY

رنگ: زرد، قرمز، آبی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-348

برای اینکه تصاویر و متن های شما با بهترین کیفیت چاپ شوند، تنها انتخاب و تهیه یک پرینتر با رزولوشن بالا کافی نیست. برای این منظور باید تونر کارتریج به کار رفته در پرینتر نیز از کیفیت و دقت بالایی در چاپ برخوردار باشد.

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-348

کارتریج های تونر رنگی TN-348 یکی از مرغوب ترین کارتریج های موجود در بازار می باشد که توسط شرکت برادر عرضه شده است.

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 در سه رنگ قرمز، زرد و آبی ارائه شده و می توان از آنها در پرینترهای لیزری رنگی بهره برد.

شرکت های سازنده پرینتر، معمولاً کارتریج های سازگار با آن را نیز تولید و به کاربران اعلام می کنند. چرا که سازگاری پرینتر با کارتریج به کار رفته در آن برای دستیابی به بهترین عملکرد دستگاه کاملاً ضروری است.

کارتریج رنگی TN-348 CMY در پرینترهای مدل HL-4150CDN, HL-4570CDW, DCP-9055CDN, MFC-9970CDW ساخت شرکت برادر قابل استفاده هستند.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 

کارتریج تونر رنگی برادر TN-348 برای کسانی که از پرینتر برای چاپ اسناد در حجم متوسط و زیاد استفاده می کنند، انتخاب مناسبی است.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348

ظرفیت چاپ کارتریج برادر TN-348 CMY معادل با 6000 برگ برآورد شده و استفاده از آنها باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعویض تونر می شود.

نوع جوهر به کار رفته در کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348 چاپ با کیفیت تصاویر از ابتدا تا انتهای ظرفیت آنها را تضمین می کند و در صورتی که برای مدتی از پرینتر خود استفاده نکنید، خشک نمی شوند.

 تونر کارتریج های رنگی مدل TN-348 از قابلیت شارژ مجدد نیز برخوردارند و تا مدتی طولانی شما را از خرید تونر کارتریج جدید بی نیاز می کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و یا تماس با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 درباره قیمت و نحوه خرید  مواد مصرفی و کارتریج تونر برادر TN-348 CMY راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-348

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی