ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

کارتریج تونر برادر TN-240 CMY

رنگ: زرد، قرمز، آبی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-240

تونر کارتریج رنگی مدل TN-240 یکی از محصولات شرکت برادر است که برای استفاده در پرینترهای لیزری این شرکت طراحی و تولید شده است.

این تونر کارتریج ها در سه رنگ قرمز، زرد و آبی ارائه شده اند و از آنها می توان برای چاپ تصاویر و متون رنگی بهره برد.

معرفی کارتریج تونر رنگی برادر TN-240

هر پرینتر از یک سری تونرهای مخصوص به خود پشتیبانی می کند و استفاده از هر تونری در یک پرینتر خاص ممکن نیست. معمولاً لیست تونر کارتریج های سازگار با هر پرینتر از جانب شرکت سازنده اعلام می شود تا کاربران برای تهیه آنها دچار مشکل نشوند.

توجه داشته باشید که اگر از تونر کارتریجی که با پرینتر شما سازگار نیست در آن استفاده کنید، طول عمر دستگاه کم شده و کیفیت چاپ آن به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240

کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240 برای استفاده در پرینترهای برادر مدل DCP-9010CN, HL-3040CN, HL-3045CN, HL-3070CW, HL-3075CW, MFC-9120CN, MFC-9125CN, MFC-9320CW, MFC-9325CW ارائه کرده است.

استفاده از تونرهای رنگی TN-240 در این پرینترها باعث دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ آنها می شود.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240

متن ها و تصاویر پرینت گرفته شده با تونرهای رنگی برادر TN-240 از وضوح قابل قبولی برخوردارند و برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری کم می توان بر روی آنها حساب کرد.

ظرفیت کارتریج قرمز، زرد و آبی برادر TN-240 برای پرینت رنگی 1400 برگ کفایت می کند و شما به راحتی می توانید تا آخرین قطره از این تونرها برای چاپ بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240 یا فرق تونر و کارتریج اصل برادر می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 کارتریج تونر رنگی برادر Brother TN-240

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی