ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 در رنگ مشکی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

هدست بلوتوث TH 5307

نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم و بی سیم
رابط: بلوتوث، AUX
رنگ: مشکی

معرفی هدست بلوتوثی تسکو TH 5307

هدست تسکو تی اچ 5307 از جمله هدست های روگوشی به شمار می آید که از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت متصل می شود.

این هدست که در ابعاد 175 * 155 * 70 میلی متر و رنگ مشکی به بازار عرضه شده، دارای وزن 135 گرم است و با طراحی ارگونومیک به آسانی بر روی گوش ها قرار می گیرد.

جنس هدست بی سیم تسکو TH 5307 از پلاستیک مرغوب است که سبب شده تا این هدست در برابر صدماتی از قبیل ضربه و خراشیدگی مقاوم باشد.

معرفی هدست بلوتوثی تسکو TH 5307

همچنین شرکت تسکو در ساخت هدست بلوتوثی تسکو TSCO TH 5307 در رنگ مشکی به منظور جلوگیری از خستگی های ناشی از استفاده طولانی مدت، از چرم مصنوعی بهره برده است.

بازوهای هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5307 قابلیت تا شوندگی دارند که باعث شده تا حمل و جابجایی این هدست راحت انجام گیرد.

قابلیت های هدست بی سیم TSCO TH 5307

برای اتصال دستگاه موردنظر خود به هدست تسکو 5307، علاوه بر بلوتوث می توانید از کابل AUX نیز استفاده کنید.

این هدست به جک 3.5 میلی متری مجهز است و به شما اجازه می دهد تا دستگاه های دارای کانکتور 3.5 میلی متری را از طریق کابل به هدست بیسیم TSCO TH 5370 متصل کنید.

همچنین یک شیار کارت حافظه برای هدست با سیم تسکو TH 5307 تعبیه شده و می توان کارت حافظه های TF را به آن متصل کرده و فایل های صوتی موجود بر روی آنها را با هدست تسکو مدل TSCO TH 5307 پخش کرد.

قابلیت های هدست بی سیم TSCO TH 5307

نوع طراحی هدفون بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 به گونه ای است که در هنگام پخش موسیقی، صدای آن تا حدی به بیرون منتقل می شود و به اصطلاح دارای آکوستیک نیمه باز می باشد.

در استفاده های بدون سیم، انرژی موردنیاز هدست با میکروفون مدل TH 5307 از باتری داخلی آن که از نوع لیتیوم یونی است، تأمین می شود. ظرفیت این باتری برابر با 300 میلی آمپر ساعت است و برای پخش موسیقی و مکالمه تا 5 ساعت کفایت می کند. 

هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 در رنگ مشکی

در هنگامی که هدست تسکو TH 5307 از طریق بلوتوث مشغول پخش موسیقی می باشد، نباید فاصله اش از دستگاهی که به آن متصل است از 10 متر بیشتر شود. به عبارت دیگر حداکثر بُرد هدست سیمی تسکو 5307 متر می باشد.

همچنین هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 دارای محدوده فرکانس پاسخگویی از 20 تا 20000 هرتز است. هدست سیم دار تسکو TH 5307 به میکروفون داخلی مجهز است و امکان پاسخگویی به تماس را نیز به شما می دهد.

نکته مهم در رابطه با این پخش کننده موسیقی تسکو، کیفیت پخش و قدرت صدای مطلوب آن است که استفاده از آن می تواند حس دلچسب گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان بیاورد.

از دیگر قابلیت های هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 در رنگ مشکی امکان دریافت امواج رادیویی و مجهز بودن آن به دکمه های کنترل میزان صدا و پخش موسیقی است که سبب شده تا این هدست از کارایی بالایی برخوردار باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بررسی تفاوت بین هدست و هدفون به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و همچنین می توانید با خرید و دریافت قیمت هدست با سیم تسکو مدل TSCO TH 5307 با کارشناسان فروش ایده برتر با شماره 73027-021 در تماس باشید.

هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5307 در رنگ مشکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی