ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5210

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

پرینتر اپسون WF-C5210

قابلیت: پرینتر
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان

سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ و دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ و دورو 15 برگ در دقیقه

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5210

پرینتر اپسون WF-C5210 در دسته پرینترهای جوهرافشان قرار دارد که از تکنولوژی PrecisionCore برای چاپ اسناد بهره می برد.

این تکنولوژی یکی از جدیدترین فناوری های چاپ در پرینترهای جوهرافشان است و کیفیت تصاویر چاپ شده با این پرینتر (بخصوص تصاویر رنگی) را تضمین می نماید.

پرینتر مدل Epson Pro WF-C5210 از سری Network پرینترهای اپسون است و برای استفاده از طریق کابل یا بدون سیم در شبکه کاملاً مناسب می باشد.

از این پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون مدل Pro WF-C5210 می توان برای مصارف خانگی، اداری، شرکتی و یا کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند، استفاده کرد و در دو حالت یک رو و دو رو و به صورت سیاه و سفید یا رنگی از اسناد پرینت گرفت.

معرفی چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-C5210

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5210

پرینتر Epson Pro WF-C5210 از تمامی فناوری های مربوط به استفاده در شبکه پشتیبانی می کند و برای اتصال دستگاه موردنظر به آن، راه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه این پرینتر جوهر افشان، شما را قادر می سازد تا هر دستگاه دیجیتالی را که به کابل USB مجهز است، به آن متصل نمایید.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل WF-C5210 از قابلیت استفاده به صورت وایرلس (بدون سیم) در شبکه برخوردار است و به راحتی می توان از آن در شبکه بهره برد.

در صورتی که از شبکه کابلی در محل کار خود استفاده می کنید، باز هم می توانید از پرینتر اپسون C5210 استفاده کنید. چرا که این پرینتر به آسانی با شبکه های کابلی سازگار است و عملکرد بالایی از خود نشان می دهد. اما پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5210 کار را برای شما راحت تر هم کرده است.

شما می توانید از طریق وای فای به صورت مستقیم آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ، گوشی اندرویدی یا هر دستگاه دیجیتالی که قابلیت اتصال وای فای را دارد به این چاپگر متصل کنید و از تصاویر و فایل های متنی موجود بر روی آنها پرینت بگیرید.

پرینتر اپسون Epson Pro WF-C5210 امکان کار از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه را نیز از طریق فناوری های Apple AirPrint و Google Cloud Print به شما می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اپسون Pro WF-C5210

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5210

یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های T902 اپسون در پرینتر جوهر افشان تک کاره مدل Epson Pro WF-C5210 به کار برده شده است.

در این کارتریج ها که ظرفیتی معادل با 3000 برگ دارند، از جوهر نوع DURABrite Ultra که از جدیدترین و با کیفیت ترین جوهرهای اپسون می باشد، استفاده شده است.

پرینتر اپسون با کارتریج های مشکی و رنگی مدل T902XL با ظرفیت 5000 برگ و کارتریج مشکی مدل T902XXL با ظرفیت 10000 برگ نیز سازگار می باشد.

از دیگر ویژگی پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون WF-C5210 در گنجایش بالای کاغذ آن است که در استفاده های شخصی یا اداری، برای مدت زمان زیادی شما را از قرار دادن کاغذ در آن بی نیاز می کند.

ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر 250 برگ و ظرفیت فیدر عقبی آن 80 برگ می باشد که در صورت نیاز می توانید از یک سینی اختیاری با ظرفیت 500 برگ نیز در آن بهره ببرید و ظرفیت کاغذ پرینتر خود را به 830 برگ افزایش دهید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-C5210

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5210

سرعت چاپ پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5210 در حالت یک رو برابر با 24 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 15 برگ در دقیقه می باشد که برای استفاده های در حجم متوسط میزان مناسبی است.

این محصول علاوه بر سرعت، از کیفیت چاپ بالایی هم برخوردار بوده و با رزولوشن 4800 * 1200 dpi از اسناد پرینت می گیرد.

از چاپگر جوهر افشان اپسون WF-C5210 برای چاپ 45000 برگ در ماه می توان بهره برد؛ اما از جانب شرکت اپسون پیشنهاد شده تا به منظور جلوگیری از کاهش طول عمر و افت کیفیت عملکرد، میزان چاپ این دستگاه از 2500 برگ در ماه بیشتر نشود.

از آنجا که پرینتر اپسون WF-C5210 برای استفاده در شبکه طراحی شده و در استفاده های گروهی افراد زیادی به آن دسترسی خواهند داشت، سیستم امنیتی قدرتمندی برای آن پیش بینی شده و امکان تعریف پروفایل کاربری را به شما می دهد.

برای اطلاع از قیمت پرینتر جوهر افشان و یا خرید پرینتر جوهر افشان مدل Epson Pro WF-C5210 با کارشناسان ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Pro WF-C5210

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی