ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶ ق.ظ

هندزفری بیسیم تسکو TH 5324N

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری تسکو TH 5324N

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N از جمله هندزفری های بلوتوثی محصول شرکت تسکو می باشد که به صورت تک گوش ارائه شده است.

این هندزفری با وزن سبک و طراحی ارگونومیک خود، یکی از هندزفری های پرکاربرد است که در استفاده طولانی مدت در طول روز باعث خستگی و ناراحتی گوش ها نمی شود.

از هندزفری تسکو TH 5324N برای پاسخگویی به تماس ها و گوش دادن به موسیقی می توان استفاده کرد.

معرفی هندزفری تسکو TH 5324N

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5324N

بر روی بدنه هندزفری بی سیم TH 5324N دکمه هایی به منظور تنظیم صدا تعبیه شده که کار با این هندزفری را برای شما آسان می کند.

در رابطه با مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5324N باید به دامنه فرکانسی آن که معادل با محدوده شنوایی انسان یعنی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است، اشاره کنیم. همچنین میزان حساسیت هدفون این هندزفری برابر با 92 دسی بل می باشد و صدایی با کیفیت به شما ارائه می دهد.

هندزفری تو گوشی تکسو TH 5324N از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می کند و از آن می توان در کنار تمام دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل، تبلت، آیپد و... استفاده کرد.

توجه داشته باشید که میزان برد مفید این هندزفری برابر با 10 متر است؛ به این معنا که برای اینکه هندزفری توسط دستگاه موردنظر شناسایی شود، باید در فاصله ای کمتر از 10 متر با آن قرار داشته باشد.

قابلیت های هندزفری TSCO TH 5324N

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N

یک باتری لیتیوم پلیمر در هندزفری TSCO TH 5324N تعبیه شده که وظیفه تأمین انرژی آن را برعهده دارد. این باتری از ظرفیتی معادل با 40 میلی آمپر ساعت برخوردار است و در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می شود.

میزان شارژ باتری هندزفری تک گوشی TH 5324N برای 3 ساعت استفاده در حالت مکالمه، 3 ساعت استفاده در حالت پخش موسیقی و 100 ساعت روشن ماندن دستگاه در حالت استندبای کافیست.

در مجموع در رابطه با هندزفری بلوتوثی TSCO TH 5324N می توان گفت که اگر به دنبال یک هندزفری زیبا، سبک و باکیفیت هستید و ساعات زیادی از روز را به مکالمه های تلفنی می گذرانید، این هندزفری می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N

برای اطلاع از قیمت و خرید هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5324N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی