ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

هدفون با سیم تسکو TSCO TH 5078 در رنگ مشکی

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

هدفون بلوتوث باسیم TSCO TH 5078

نوع گوشی: توگوشی، دارای قلاب نگهدارنده
نوع اتصال: باسیم
رنگ: مشکی

معرفی هدفون باسیم تسکو TH 5078

هدفون مگنتی TH 5078 از جمله هدفون های با سیم شرکت ایرانی تسکو می باشد که از طریق کابل 3.5 میلی متری به دستگاه مورد نظر متصل می شود.

طول کابل هدفون تسکو TH 5078 که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده، برابر با 1.2 متر می باشد و از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی و پارگی برخوردار است.

سرگوشی های هدفون مگنتی باسیم تسکو TH 5078 بسیار نرم هستند و در استفاده های طولانی مدت در طی روز سبب ناراحتی گوش ها نمی شوند.

این سرگوشی ها از طراحی ارگونومیک مطلوبی بهره می برند و با توجه به اینکه به قلاب نگهدارنده مجهز هستند، به آسانی داخل گوش قرار می گیرند.

همچنین کانکتور 3.5 میلی متری هدفون تسکو مدل TSCO TH 5078 به شکل 90 درجه طراحی شده و به راحتی به دستگاه موردنظر شما وصل می شود.

معرفی هدفون باسیم تسکو TH 5078

قابلیت های هدفون TSCO TH 5078

بر روی کابل هدفون باسیم تسکو TSCO TH 5078 در رنگ مشکی دکمه های تنظیم صدا، مدیریت تماس و میکروفون وجود دارد و به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به مراجعه به گوشی موبایل یا تبلت خود، میزان صدای موسیقی در حال پخش را کنترل کنید یا به تماس های دریافتی پاسخ دهید.

یکی از مشخصه های پخش کننده موسیقی تسکو که می تواند کارایی بالایی داشته باشد، مجهز بودن گوشی های آن به مگنت (آهنربا) است. این ویژگی به شما کمک می کند تا در هنگامی که از هدفون سیم دار تسکو TH 5078 استفاده نمی کنید، سرگوشی های آن را به هم متصل کرده و از گره خوردن کابل آن و مشکلاتی از این دست جلوگیری کنید.

هدفون با سیم تسکو TSCO TH 5078 در رنگ مشکی

محدوده پاسخ فرکانسی هدفون تسکو تی اچ 5078 بین 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت آن 42 دسی بل می باشد. هدفون با سیم تسکو TSCO TH 5078 در رنگ مشکی از قابلیت پخش صدا به صورت استریو برخوردار است؛ از این رو می توان گفت که این هدفون از کیفیت بالایی در پخش صدا بهره می برد و می توان از آن در ارتباط با انواع گوشی های موبایل، تبلت و دستگاه های پخش کننده موسیقی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که همراه با هدست تسکو TH 5078 چند سرگوشی یدکی در اندازه های متفاوت نیز ارائه می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید یک هدفون خوب به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و همچنین می توانید با خرید و دریافت قیمت هدفون باسیم تسکو مدل TSCO TH 5078 با کارشناسان فروش ایده برتر با شماره 73027-021 در تماس باشید.

هدفون با سیم تسکو TSCO TH 5078 در رنگ مشکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی