ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ب.ظ

پرینتر چاپ سی دی اپسون pp-100N

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ سی دی: 30 دیسک در ساعت
سرعت چاپ دی وی دی: 
15 دیسک در ساعت
رزولوشن چاپ: 720*1440 dpi

معرفی دستگاه چاپ سی دی اپسون Discproducer pp-100N

این چاپگر با قابلیت چاپ روی سی دی یکی از پرینترهایی است که با استفاده از آن می توانید تصاویر مورد نظر خود را بر روی دیسک چاپ کنید.

معرفی دستگاه چاپ سی دی اپسون Discproducer pp-100N

این پرینتر جوهر افشان جهت استفاده در شبکه طراحی شده که به راحتی و با سرعت بالا از طریق Ethernet قادر به چاپ اسناد موجود در شبکه بر روی دیسک است. 

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه چاپ سی دی اپسون Discproducer pp-100N

از جمله ویژگی های پرینتر چاپ سی دی اپسون مدل Epson Discproducer pp-100N باید به سرعت قابل قبول آن در چاپ بر روی دیسک اشاره کرد.

این پرینتر قابل استفاده در دو حالت پر سرعت و با کیفیت است که سرعت چاپ آن در حالت اول به 60 دیسک در ساعت (با کیفیت 1440*720 dpi) و در حالت دوم به 40 دیسک در ساعت (با کیفیت 1440*720 dpi) می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه چاپ سی دی اپسون Discproducer pp-100N

همچنین سرعت انتشار دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N برابر با 30 عدد CD و  15 عدد DVD در ساعت است. این محصول از شرکت Epson از دو درایو CD نیز برخوردار است.

کارتریج و مواد مصرفی دستگاه چاپ سی دی و دی وی دی Epson Discproducer pp-100N 

کارتریج و مواد مصرفی دستگاه چاپ سی دی و دی وی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N اپسون حدودا 1000 دیسک در ماه به چاپ می رسانند.

برای تعویض این کارتریج ها که از نوع جوهر Dye هستند، می توانید از کارتریج های سری C اپسون استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی دستگاه چاپ سی دی و دی وی دی Epson Discproducer pp-100N

کارتریج در دستگاه چاپ روی سی دی مدل Epson Discproducer pp-100N در 6 رنگ تعبیه شده و عمر Pad آن برابر با تقریباً 30000 دیسک می باشد.

دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N

دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N از یک صفحه نمایش LCD بهره می برد که از طریق آن می توانید وضعیت انتشار دیسک در حال چاپ و خطاهای احتمالی در حین چاپ را مشاهده کنید.

همچنین برای دستگاه چاپ دی وی دی دی اپسون Discproducer pp-100N یک پردازندۀ داخلی نیز جهت شتاب دادن به کار تعبیه کرده است.

دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N

چاپگر سی دی اپسون Discproducer pp-100N از یک هارد داخلی برخوردار است که می توانید سابقۀ چاپ ها و کارهای انجام شده با این دستگاه را بر روی آن ذخیره کنید.

برای خرید دستگاه چاپ روی سی دی و دریافت قیمت چاپگر سی دی با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 72037-021 تماس بگیرید.

دستگاه چاپ سی دی اپسون Epson Discproducer pp-100N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی