ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2198

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۴ ب.ظ

اسپیکر 3 تیکه تسکو TS 2198

نوع اسپیکر: رومیزی
توان خروجی صدا: 25 وات
تعداد اجزا اسپیکر: 2عدد اسپیکر و 1عدد ساب ووفر
نوع رابط: پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2198

اسپیکر تسکو TS 2198 یک اسپیکر بلوتوثی با طراحی زیبا و سه تکه از شرکت تسکو است و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد برای استفاده روی میز کار مناسب است.

نوع اتصال در اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2198 به صورت بیسیم و باسیم است. این اسپیکر از فناوری بلوتوث برخوردار بوده و امکان اتصال به صورت بیسیم را دارند. البته برای اتصال با دستگاه هایی که فاقد بلوتوث هستند می توان از اتصال کابل صدا برای برقراری ارتباط استفاده کرد.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2198 به کاربرانی که به دنبال یک اسپیکر پیشرفته رومیزی هستند پیشنهاد می گردد.

معرفی اسپیکر سه تیکه تسکو TS 2198

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2198

طراحی اسپیکر بلوتوث تسکو تی اس 2198 به صورت سه تکه، شامل دو عدد باند با ابعاد 8*9.5*14 سانتی متر و یک عدد ساب ووفر در ابعاد 15*21*25.5 سانتی متر می باشد که بر روی ساب ووفر یک نمایشگر LED برای نمایش عملکرد اسپیکر تعبیه شده است.

دکمه های قرار گرفته بر روی ساب ووفر برای تنظیم ولوم، پخش موسیقی و عقب و جلو بردن تراک مورد استفاده قرار می گیرند که البته دکمه دیگری برای تنظیم میزان Bass صدا مشاهده می شود. 

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2198

علاوه بر سابووفر، اسپیکرسه تیکه تسکو TS 2198 دارای دو عدد بلندگوی مجزا است که می تواند صدای با کیفیت و استرویو را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

اسپیکر بلوتوث 3 تیکه تسکو TS 2198 از وضوح صدای بالایی (65 دسی بل) برخوردار بوده و قدرت خروجی صدا در آن  25 وات است.

درگاه های ارتباطی در پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2198 شامل شیار کارت حافظه، USB و بلوتوث است به طوری که اتصال این اسپیکر به کامپیوتر، گوشی موبایل، لپ تاپ و سایر دستگاه های دیجیتال از طریق بلوتوث صورت می پذیرد.

 اسپیکر TSCO TS 2198 قابلیت پخش موسیقی از طریق رم، فلش مموری و کابل صدا را نیز دارد به این ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز و دستگاه خود یکی از این درگاه های ارتباطی را برای پخش موسیقی انتخاب کنید.

به علاوه اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل تی اس 2198 درون بدنه خود دارای یک گیرنده امواج رادیویی است که امکان برقراری ارتباط با ایستگاه‌های رادیویی را به این اسپیکر بخشیده است به این ترتیب شما می توانید به راحتی به شبکه های رادیویی نیز گوش دهید.

ویژگی و کارایی های اسپیکر سه تیکه TSCO TS 2198 به موارد ذکر شده خلاصه نمی شود و می توان به کیفیت پخش صدای عالی و پشتیبانی فاصله بیش از 10 متر اشاره کرد و همچنین در کنار اسپیکر تسکو TS 2198 یک عدد ریموت کنترل برای برقراری ارتباط راحت‌تر با اسپیکر قرار داده شده است.

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2198

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2198

اسپیکر بلوتوث رم و فلش خور TSCO TS 2198 از قدرت بالا و صدایی شفاف سود می برد و همین موضوع موجب محبوبیت بیشتر این محصول در مقابل رقیبان خود می شود.

کیفیت ساخت مناسب، امکانات و قابلیت‌ های فراوان، ابعاد مناسب و استاندارد و فرکانس پاسخ‌گویی مناسب از مزایای خرید اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2198 محسوب می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید اسپیکر های تسکو با کارشناسان فروش ایده برتر از طریق شماره 73027-021 در تماس باشید.

اسپیکر سه تکه بلوتوث تسکو TSCO TS 2198

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی