ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

پرینتر اپسون WorkForce WF-2630

قابلیت : چاپ، کپی ، اسکن، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 9 برگ در دقیقه 
سرعت چاپ رنگی: 4.7 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1440*5760 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره HP Officejet 2620

معرفی چاپگر جوهر افشان اپسون WorkForce WF-2630

پرینتر چهار کاره Epson WF-2630 یک چاپگر همه کاره  که دارای قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس می باشد و برای محیط های اداری کاملا مناسب است. 

پرینتر جوهر افشان Epson WorkForce WF-2630 یکی از پیشرفته ترین دستگاه در بین محصولات مشابه موجود در بازار کالا های دیجیتالی است که در ادارات و شرکت ها مصرف بسیار زیادی دارد.

معرفی چاپگر جوهر افشان اپسون WorkForce WF-2630

در ادامه متون بیشتر به معرفی چاپگر جوهر افشان اپسون WorkFace WF-2630 خواهیم پرداخت و مطالبی در مورد قابلیت ها و مواد مصرفی آن ارائه خواهیم داد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Epson WorkForce WF-2630

اگر بخواهیم به سرعت چاپ پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630 اشاره کنیم باید بگوییم که اسناد رنگی را 4.7 برگ در دقیقه و تصاویر سیاه و سفید را 9.0 برگ در دقیقه چاپ خواهد کرد.

این پرینتر جوهر افشان مدل Epson WorkForce WF-2630 سینی ورودی 100 برگ و تغذیه خودکار 30 برگی دارد همچنین می توان به جای برگ ساده از 10 پاکت نامه یا 20 کاغذ عکس هم استفاده کرد بدین صورت نیازهای چاپی کاربر را تامین می کند.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهرافشان Epson WorkForce WF-2630

وجود یک صفحه نمایش 2.2 اینچی در کنار منو های میانبر روی دستگاه از قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WorkForce WF-2630 می باشد که کار کردن را برای کاربر بسیار راحت تر کرده است. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون WorkForce WF-2630

شرکت کانن در مورد مشخصات کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون WorkForce WF-2630 اشاره به چهار کارتریج فردی این دستگاه کرده است.

بنابراین شما می توانید تنها رنگ مورد نیاز خود را جایگزین کنید که از این لحاظ بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است. این قابلیت هم هوشمندانه بوده است و هم کمک میکند که چاپی سریع و اسان داشته باشید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سه کاره اپسون WorkForce WF-2630

از مهمترین مزیت کارتریج پرینتر چند کاره در چاپ این است که فوراً خشک می شود و در برابر اب مقاوم است.

برای دریافت قیمت کارتریج اپسون با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630

اگر بخواهیم در مورد طراحی منحصر به فرد پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630 بگوییم باید به ابعاد جمع و جور آن که 29.21*54.10*39.11 سانتی متر و با وزن 5.80 کیلوگرم است اشاره کنیم. همانطور که پیداست فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نخواهد کرد و قابل حمل می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630

از بهترین مزیت های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون WorkForce WF-2630 میتوان به قابلیت اتصال بی سیم آن از طریق Wi-Fi و گوشی موبایل اشاره کرد که خود کمک بسیار مفیدی برای کسانی است که می خواهد فایل های خود را سریع تر چه در منزل یا در هر نفطه ای از جهان که قرار دارند چاپ کنند.

همچنین برای دانستن فرق بین پرینتر جوهر افشان و لیزری می توانید به قسمت مقالات مراجعه کنید.

برای خرید پرینتر جوهر افشان اپسون یا دریافت قیمت ان می توانید با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس گرفته یا به سایت شرکت مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WorkForce WF-2630

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی