ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

اسکناس شمار مگا DM-500


سرعت  شمارش: 800 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد

معرفی اسکناس شمار مگا DM-500

پول شمار DM-500، که از دستگاه های پول شمار رومیزی شرکت مگا می باشد مناسب برای استفاده در اماکن تجاری و اصناف می باشد. این اسکناس شمار دارای کلید Clear جهت پاک کردن اسکناس های شمرده شده و دکمه Speed برای تعیین سرعت شمارش می باشد.

معرفی اسکناس شمار مگا DM-500

در ادامه معرفی اسکناس شمار مگا DM-500، باید بگوییم که این پول شمار مجهز به سه کلید MNL برای تغییر عملکرد دستگاه از خودکار به دستی و بر عکس، کلید ADD جهت فعال یا غیر فعال کردن جمع بستن اسکناس ها و کلید LEVEL برای فعال یا غیر فعال کردن حالت شناسایی دوبله می باشد.

اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500

اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500 دارای سه سرعت شمارش 600، 1200 و 1600 اسکناس در دقیقه است. این پول شمار مگا Mega دارای کلید DD برای بررسی پهنای اسکناس می باشد. دستگاه شمارش اسکناس مگا DM-500 که صفحه نمایش آن 4 رقمی است از قابلیت تشخیص اسکناس جعلی بهره مند می باشد.

اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500 با توجه به ویژگی هایی خوبی که دارد مقرون به صرفه است. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

اسکناس شمار مگا Mega 3 DM-500

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی