ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ویدئو پروژکتور Full HD

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

تلویزیون ها از ابتدا تا به الان دچار تغییرات بسیاری شده و روز به روز در حال پیشرفت کردن هستند. امروزه تکنولوژی های جدیدی در تلویزیون ها به کار می رود، که باعث ایجاد سردگمی برای انتخاب از بین برندها و کیفیت تصویرهای مختلف می شود.

در حال حاضر دیتا پروژکتورها در بعضی از ویژگی ها و قابلیت ها از تلویزیون ها بهتر بوده و می توانند تصاویری با کیفیت Full HD و حتی بالاتر را به پخش کنند. قیمت ویدئو پروژکتور Full HD نسبت به تلویزیون های 60 اینچی بسیار کمتر است که باعث محبوبیت آن ها شده است.

ویژگی ویدئو پروژکتور Full HD

ویژگی ویدئو پروژکتور Full HD

برای ویدئو پروژکتور Full HD دو رزولوشن Wide XGA 1280*800 و 1080*1920 HD بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل یک تلویزیون LCD که 50 اینچ بوده و دارای رزولوشن 720p می باشد، قطعا در برابر تصویر بزرگتر و کیفیت Full HD 1080 حرفی برای گفتن ندارد. از نظر تجاری نیز ویدیو پروژکتورهای 1080P، در فعالیت های معماری، عکاسی، علمی و مهندسی مور استفاده قار می گیرد.

یکی دیگر از عوامل مهم برای انتخاب یه دیتا پروژکتور روشنایی آن است، هر قدر شدت روشنایی بیشتر باشد، باعث می شود ویدیو پروژکتور تصویر بهتری در محیط روشن نمایش دهد. از دیگر مواردی که هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه کنید کنتراست و رزولوشن می باشد. هر چه قدر کنتراست و رزولوشن بالاتر باشد کیفیت تصاویر بیشتر خواهد شد. فراموش نکنیم که عمر لامپ ویدئو پروژکتور از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

مزایای انتخاب تلویزیون

  • راه اندازی و روشن شدن سریع
  • قابلیت استفاده بی وقفه طولانی مدت
  • به علت روشنایی بالا در هر شرایط نوری کیفیت بسیار خوبی دارد.

مزایای انتخاب پروژکتور

  • قیمت مناسب
  • سبک و قابل حمل
  • فضای کمتر
  • دارای ابعاد تصویر بزرگتر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی