ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

انواع کابل HDMI

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

کابل  HDMI انواع مختلفی دارد که ما در این مطلب برای خرید کابل HDMI به معرفی چند مدل از این کابل ها می پردازیم. این کابل‌ ها دارای قابلیت انتقال محتوای 4K و HDR هستند. در نتیجه اگر دنبال پاسخ کوتاه می‌ گردید و نمی‌ خواهید خیلی وقت صرف کنید، گزینه‌ های زیر بهترین هستند.

انواع کابل HDMI

کابل پرسرعت Amazon Basics

این کابل از آخرین استانداردهای اچ‌ دی‌ ام‌ آی نظیر ویدیوی 4K، اندازه‌ی تصویر ۲۱۶۰ پیکسل و عمق رنگ ۴۸ بیت پشتیبانی می‌کند. این کابل در اندازه‌های مختلف از یک متری تا چهار و نیم متری عرضه می‌شود.

کابل فوق باریک مونوپرایس دارای گواهی Premium

کابل فوق باریک مونوپرایس دارای گواهی Premium

حتما بخوانید: کابل HDMI 2.1 و پشتیبانی از تصاویر 10K

این کابل از ارزان قیمت های بازار می باشد و دارای گواهینامه Premium Certified است. داشتن این گواهینامه یعنی اینکه کابل به صورت کم و بیش تضمینی 4K و HDR را پشتیبانی می‌کند. وقتی کابلی این گواهی را همراه با هولوگرام و کد QR داشته باشد می‌توان تقریبا مطمئن بود که از 4K HDR پشتیبانی می کند.

تریپ لایت مدل P568-003-FL

در مشخصات این مدل کابل درباره قابلیت پشتیبانی از HDR یا 4K چیزی نوشته نشده است. همچنین کابل تریپ لایت دارای گارانتی مادم‌العمر می باشد و طول این کابل کمتر از یک متر است. با اینکه دلیلی برای ترجیح دادن این مدل به کابل‌ های پیشنهاد شده‌ ی قبلی وجود ندارد، اما به هر حال می‌تواند یکی از گزینه‌ ها باشد.

کابل داینکس مدل DX-SF116

کابل داینکس مدل DX-SF116

بیشتر کابل‌های فروشگاه Best Buy قیمت‌ های فوق‌ العاده گرانی دارند. اما کابل ۱.۸ متری داینکس مدل DX-SF116 تا سرعت ۱۸ گیگابیت‌ بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند. البته گارانتی این کابل فقط ۹۰ روزمی باشد. بنابراین احتمالا گزینه‌ های قبلی بهتر باشند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی