ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

قیمت بارکد خوان بیسیم

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

در راه اندازی هر فروشگاهی، همان قدر که نوع کالای موجود اهمیت دارد، مدیریت فروشگاه نیز مهم است. یکی از این لوازم مدیریتی، بارکد خوان است. بارکد اسکنر می تواند با خواندن بارکد محصولات، مشخصات آن را در سیستم حسابرسی و فروشگاهی وارد کرده و با سرعت زیادی اجناس و محصولات حساب شوند. انواع مختلفی از بارکد خوان ها توسط شرکت های متفاوت ساخته شده است، اما بطور کلی این دستگاه به دو دسته بارکد خوان بیسیم و با سیم تقسیم می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، بارکد خوان وایرلس دیگر وابسته به سیم نبوده و دست و پا گیر نیست. در این نوع تجهیزات، می توانید آزادانه آن را برداشته و از آن استفاده نمایید. به دلیل تنوع در مدل ها، قیمت بارکد خوان بیسیم نیز به عواملی همچون، مدل، امکانات و برند آن بستگی دارد. بعید بنظر می رسد که فروشگاه های امروزی از این دستگاه کاربردی استفاده نکنند، زیرا فروش محصولات را سرعت بخشیده و رضایت مشتریان بالا می رود. امروز حتی فروشگاه های کوچک نیز سعی می کنند از این دستگاه استفاده کنند.

قیمت بارکد خوان بیسیم

قیمت بارکد خوان بیسیم

همانطور که اشاره شد، قیمت بارکد خوان به عوامل زیادی بستگی دارد. همین عوامل در کیفیت ساخت آن نیز تاثیر به سزایی دارند. بارکدخوان از چندین قطعه تشکیل شده است که شامل منبع نور، لنز و سنسور نور به منظور تبدیل اشعه های نوری به داده های الکترونیکی است.به دلیل اینکه بارکد خوان ها صرفا خطوط بارکد را به حروف و اعداد تبدیل می کنند داده ها باید از طریق پورت های سریالی،USB و پارالل به یک کامپیوتر ارسال گردند و در محیط های Office مانند Word، Excel،Notepad  و یا محیط های نرم افزاری ...تخلیه گردند. اگر تا بحال برای فروشگاه خود بارکدخوان تهیه نکرده اید، توصیه می کنیم که با خرید آن، هر چه سریعتر مدیریت خرید فروشگاه خود را دقیق تر و بهتر کنید. شرکت ایده برتر پارسیان، مرکز فروش دستگاه بارکد خوان بوده که می توانید بهترین قیمت بارکد خوان بیسیم را از ما بخواهید. این شرکت سعی دارد تا محصولات خود را با قیمت های واقعی به دست مشتریان گرامی برساند و هدفش رضایت مشتری است.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی