ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

گیت فروشگاهی گیت وی Gateway Stargate Silver

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

گیت ضد سرقت Stargate Silver

نوع تکنولوژی :AM
تعداد آنتن : تک آنتن
فرکانس پاسخ گویی : 58کیلو هرتز

معرفی گیت ضد سرقت Gateway

گیت فروشگاهی gateway مدل Stargate ساخت کشور سوئد است و با سابقه 25 ساله در ایران جزء برترین های وارداتی می باشد. گیت ضد سرقت Stargate Silver به صورت تک آنتن در بازار وجود دارد. از این گیت فروشگاهی در فروشگاه های پوشاک و منسوجات، عینک فروشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، داروخانه، لوازم ورزشی، هایپر مارکت و ..... استفاده می شود.

معرفی گیت ضد سرقت Gateway

در ادامه به معرفی گیت ضد سرقت Gateway می پردازیم. این گیت فروشگاهی با قدرت شناسایی بالایی که دارد تگ فروشگاهی متوسط را تا 120 سانتی متر تگ بزرگ را  تا 140 سانتی متر و برای لیبل 4*4  تا 100 سانتی متر شناسایی می کند. این گیت ضد سرقت بیشتر در فروشگاه های برند و با دهانه ی ورودی بزرگ استفاده می شود. از کالاهای مرتبط با آن می توان به گیت فروشگاهی gateway noagate و گیت فروشگاهی gateway powergate silver اشاره کرد.

گیت فروشگاهی گیت وی Gateway Stargate Silver 

از قابلیت های دیگر گیت فروشگاهی گیت وی استار گیت Gateway Stargate Silver میتوان به تنظیم از راه دور اشاره کرد. میزان برق مصرفی این گیت ضد سرقت 24 وات می باشد و همچنین از تجهیزات سفارشی این گیت ضد سرقت قاب تبلیغات می باشد.

گیت Stargate Silver دارای دو سال گارانتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید گیت فروشگاهی Gateway Chrome با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی