ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GS1 Portable

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ب.ظ

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable، دستگاهی بسیار جدید با کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته است. خرید ویدئو پروژکتور مدل BenQ GS1 Portable با توجه به این که زوم آن به صورت fix از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو GS1 Portable باید بگوییم که از تکنولوژی ساختDLP ‎  در ایجاد تصویر استفاده شده است. سطح ایجاد روشنایی این دستگاه 300 انسی لومنز است که برای مدت زمان طولانی در محیط باز و حمل و نقل مناسب می باشد.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable

لامپ ویدئو پروژکتور GS1 Portable، از نوعOSRAM Q8 ‎  است که عمر لامپ آن برای استفاده های طولانی بسیار بالا بوده و بین 20000 تا 30000 ساعت می باشد. این ویدئو پروژکتور با رزولوشن 720p (1280 x 720), 0.3 می تواند بیش از یک میلیارد رنگ را ایجاد کند.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور BenQ GS1 Portable باید گفت که این دستگاه دارای کنتراست 100,000 : 1 (FOFO) ‎ است و به صورت اختصاصی از تکنولوژی افزایش کیفیت رنگ FOFO استفاده می کند. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ دارا بودن پورت های کاملی است که می تواند در کنار سیستم های روز بازار مورد استفاده قرار بگیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GS1 Portable

در پایان باید گفت که دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GS1 Portable دارای کیف، باتری و کابل HDMI بوده و قابلیت جابجایی دارد. تصاویر تولید شده توسط آن 30 الی 100 اینچ است. همچنین از سیستم های تصویری NTSC ،NTSC4.43 ،PAL ،M-PAL ،N-PAL ،PAL60 ،SECAM و HDTV ‎  می توان در این دستگاه استفاده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی