ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

بارکد خوان آواسیس Avasys

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

یکی از لوازم مهم تجهیرات فروشگاهی، دستگاه بارکد خوان با برند آواسیس است که در فروشگاه ایده برتر پارسیان موجود می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بارکد خوان ها کاربرد وسیعی در حوزه های مختلف فروشگاه های بزرگ و کوچک، سازمان ها، بانک ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها و غیره پیدا کرده اند.

بارکد خوان آواسیس Avasys

بارکد خوان آواسیس Avasys

بارکد خوان آواسیس Avasys وسیله ی الکترونیکی است که از طریق تابش پرتوهای نور یا لیزر بر روی بارکد اجناس، مشخصات، نوع کالا و اطلاعات مربوط به جنس موردنظر را به راحتی تشخیص می دهد. در واقع عملکرد بارکد اسکنر آواسیس به این صورت است که مجموعه علائم و اطلاعات ذخیره شده را به شکل بصری بر روی صفحه نمایش کامپیوتر نشان می دهد.

با توجه به طیف گسترده دستگاه های بارکد خوان که در مدل های متنوع و با برندهای مختلفی شامل بارکد خوان میوا meva، بارکد خوان اکسیوم axiom، بارکد خوان دیتا لاجیک datalogic، بارکد خوان quick scan و ..... در بازار موجود می باشند از ویژگی ها و کاربردهای خاصی برخوردار هستند که در حوزه های مختلف فروشگاهی و تجاری استفاده می شوند.

بارکد خوان Avasys در انواع مختلفی از جمله دستگاه بارکد خوان سیار، دستگاه بارکد خوان ثابت، دستگاه بارکد خوان لیزری، دستگاه بارکد خوان قلمی، دستگاه بارکد خوان نوری، دستگاه بارکد خوان دو بعدی، دستگاه بارکد خوان سیمی و دستگاه بارکد خوان بی سیم دسته بندی می شوند که برای کاربردها و کارایی های مختلفی طراحی شده اند. در ادامه به معرفی برخی از این دستگاه ها می پردازیم:

بارکد خوان نوری آواسیس Avasys

بارکد خوان نوری آواسیس Avasys برای سوپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک کاربرد دارد و عملکرد آن به این صورت است که از طریق نور تمام بارکدهای ریز را شناسایی کرده و می خواند. بارکد اسکنر نوری قابلیت خواندن بارکد روی دفترچه بیمه، بارکد قبض تلفن و برق و گاز، بارکد اجناس و کالاها را دارد.

بارکد خوان سیار آواسیس Avasys

بارکد خوان سیار آواسیس Avasys از یک نمایشگر، اسکن کننده ی بارکد و یک صفحه کلید کوچک برای انتقال داده های موردنظر مثل تعداد کالا، مشخصات فنی کالا و ..... تشکیل شده است. بارکد خوان سیار می تواند با قرار گرفتن در ماشین، کیف و یا دست عملیات خواندن اطلاعات را انجام دهد و همچنین از حافظه داخلی نیز برخوردار است.

بارکد خوان دو بعدی آواسیس Avasys

این بارکد خوان دو بعدی آواسیس وسیله ای است که برای بارکدهایی با شکل و شمایل خاصی استفاده می شود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی