ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

کاغذ خردکن رومیزی

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

یکی از تجهیزات فروشگاهی، دستگاه کاغذ خردکن رومیزی است که امروزه در بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های سرتاسر کشور از آن استفاده می کنند. کاغذ خردکن وسیله ای کوچک و کم حجم است که کاربری آسانی دارد. این دستگاه با توجه به مدل و کارایی می تواند تعداد مشخصی از کاغذ را در یک زمان خرد کند.

کاغذ خردکن رومیزی

کاغذ خردکن رومیزی

از مهم ترین کارایی های دستگاه کاغذ خردکن رومیزی این است که می توان اطلاعات شخصی و محرمانه، اسناد و مدارکی را که نیازی به آنها نداریم، کارت های اعتباری، CD و DVD ها، مدارک مهم خود یا شرکت را خرد کرده و از بین ببرید. این دستگاه در جهت جلوگیری از سوء استفاده کنندگان اطلاعات طراحی و تولید شده است.

کاغذ خردکن رومیزی برای مصارف خانگی، شرکت ها، اداره های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) انواع مختلف کاغذ خرد کن رومیزی در مدل ها و برندهای مختلفی از جمله کاغذ خردکن رومیزی نیکیتا Nikita، کاغذ خردکن رومیزی رمو Remo، کاغذ خردکن رومیزی اطلس Atlas ، کاغذ خردکن رومیزی مهر Mehr و ...... را با قیمت مناسب و کالای اصل را به مشتریان  عزیز ارائه می دهد.

دستگاه کاغذخردکن رومیزی معمولا به دو روش شامل: خردکردن نواری (برش نواری) Strip-cut و خردکردن پودری (برش پودری) Particle-cut عملیات خردکردن را انجام می دهند. در روش خردکن نواری کاغذها به صورت نوارهای بسیار باریک برش می خورند و در روش خردکن پودری کاغذها به صورت ذرات ریز در می آیند.

از ویژگی های مهم کاغذ خردکن رومیزی که باید در نظر داشته باشید حجم و ظرفیت منبع تغذیه دستگاه که سرعت خردکن تعداد ورقه های کاغذ در دقیقه را مشخص می کند. دارای ورودی جداگانه برای خردکن CD و DVD، کارت های اعتباری، اسناد و مدارک هستند.

برخی از دستگاه های کاغذ خردکن با تکنولوژی جدید به صورت اتوماتیک شروع و پایان خودکار خردکردن کاغذ در حجم مشخصی از کاغذ را دارند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی