ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Pro M203dw

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

معرفی پرینتر لیزری اچ پی Pro M203dw

پرینتر اچ پی 203dw دستگاهی میان رده و ورژن جدید مدل پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M201dw است. از کالاهای مرتبط با آن از پرینتر تک کاره لیزری کانن Canon imageClass LBP151dw و پرینتر تک کاره لیزری کانن Canon i-SENSYS LBP251dw یاد می کنیم که مشخصات کامل آنها در سایت موجود می باشد.

معرفی پرینتر لیزری اچ پی Pro M203dw مناسب برای مصارف خانگی، اداری، فروشگاهی و دانشگاهی است که از زبان PLC پشتیبانی می کند. لینک دانلود درایور پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Pro M203dw در بالای صفحه قرار دارد.
قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری اچ پی HP M203dw

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M203dw از امکاناتی هم چون چاپ دورو، وایرلس، وایرلس Direct و گیگا اترنت برخوردار می باشد و حافظه 256 مگابایتی دارد. این پرینتر دارای پردازنده 800 مگاهرتزی و رزولوشن 1200dpi است. اولین پرینت چاپگر 203dw در 6.5 ثانیه انجام می شود.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری اچ پی HP M203dw قابلیت Auto on/off برای اینکه در حالت standby مصرف کمتری داشته باشد و تنها هنگام چاپ روشن بشود، می باشد.از جمله پروتکل هایی که می تواند در آنها فعالیت کند مدل های IPV6 و IPV4 است.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر 203dw اچ پی

کارتریج پرینتر لیزری مدل کانن HP Pro M203dw، کارتریج لیزری مشکی 30a و 30x است که مدل 30a کارکردی معادل 1600 و مدل 30x کارکردی معادل 3500 برگ دارد. لازم به ذکر است که درام این دستگاه تا 23000 برگ را می تواند چاپ کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر 203dw اچ پی به راحتی قابل شارژ است و بنا به میزان مصرف می توان یکی از دو مدل معرفی شده را انتخاب نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی