ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

قیمت دستگاه کپی رنگی

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا ادارات و شرکت ها و سازمان های زیادی جهت سرعت بخشیدن به کارهای خود نیاز به دستگاه کپی رنگی دارند. ما در این مقاله قصد داریم درباره قیمت دستگاه کپی رنگی صحبت کنیم با ما همراه باشید.

دستگاه کپی رنگی ماشینی است که توانایی چاپ رنگی را دارد و توسط آن می توانید به راحتی از تصاویر، اسناد و مدارک خود یک نسخه کپی رنگی یا سیاه و سفید تهیه کنید. دستگاه فتوکپی رنگی یا دستگاه کپی رنگی در مدل های مختلف و کارایی های متفاوتی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است.

قیمت دستگاه کپی رنگی

قیمت دستگاه کپی رنگی

دستگاه های کپی رنگی از لحاظ تکنولوژی چاپ به دو دسته شامل دستگاه های کپی رنگی لیزری و دستگاه های کپی رنگی جوهرافشان تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به کارایی و قابلیت هایی که دارند از لحاظ قیمت باهم فرق دارند.

دستگاه های کپی رنگی تنوع بسیار زیادی دارند که هر کدام دارای عملکردی مختلف و ویژگی های خاص خود می باشند. دستگاه های فتوکپی رنگی با برندهای مختلفی از جمله دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا، دستگاه کپی رنگی ریکو، دستگاه کپی رنگی شارپ، دستگاه کپی رنگی توشیبا و .... برای همه نیازها و حوزه های کاری مختلف طراحی شده اند.

از جمله مواردی که در قیمت دستگاه کپی رنگی خیلی تاثیر دارند و باید حتما در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید این است که:

•    یکی از نکات مهم که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که اسکنرهای دستگاه کپی چگونه کار می کنند زیرا هر چقدر اسکنرها قوی تر باشند تصویر بهتری در چاپ و کپی ارائه می دهد و البته باید گفت که سرعت اسکن هم مهم می باشد.

•    دومین نکته مهم سرعت چاپ است که هر دستگاه کپی رنگی با برند و کارایی مختلف برای چاپ برگه ها سرعت متفاوتی دارند که این سرعت بر حسب دقیقه حساب می شود. هر چقدر سرعت چاپ در دقیقه دستگاه کپی بیشتر باشد دستگاه دارای عملکرد بالایی است.

•    نکته آخری که باید حتما در نظر بگیرید این که شما به اندازه قدرت مالی و بودجه خود دستگاه کپی رنگی را انتخاب و خرید کنید. زیرا اگر انتخاب بسیار گرانی انجام دهید و برای تعمیر دستگاه کپی رنگی خود نتوانید به موقع هزینه کنید خرید نادرستی را انجام داده اید و باعث افت دستگاه خود می شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید دستگاه کپی رنگی موردنظر خود می توانید به مقاله ی انواع دستگاه کپی مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی