ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در ایده برتر پارسیان (قیمت پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی/فتوکپی، لپ تاپ، تبلت ، قطعات کامپیوتر، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی)

مانیتور صنعتی ال جی LG LS55A

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

مانیتور صنعتی ال جی LS55A

نوع و سایز صفحه نمایش: IPS 47inch
رزولوشن: 1080*1920 پیکسل
کنتراست: 1200:1

معرفی مانیتور صنعتی ال جی LS55A

مانیتور ال جی مدل IPS LG LS55A از مانیتورهای صنعتی است که در شرایط آب و هوایی مختلف و به صورت مداوم می توان از آن استفاده نمود. این مانیتور صنعتی به صورت full hd و سایز بزرگ است.

معرفی مانیتور ال جی LS55A مناسب برای مکان هایی است که احتیاج به تلویزیون سایز بزرگ دارند مانند فرودگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه های شبانه روزی، هایپر مارکت ها، هتل ها و انواع کارگاه ها و کارخانه ها.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی LS55A

طراحی و کیفیت مانیتور LG LS55A

مانیتور ال جی LS55A در سه سایز مختلف 42 اینچ، 47 اینچ و 55 اینچ تولید شده است و به دلیل رزولوشن بالایی که دراد قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا را دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور LG LS55A به گونه ای است که دارای پنل IPS است و از میزان کنتراست 1200 به 1 و روشنایی 450cd/m2 برخوردار می باشد.

مانیتور صنعتی ال جی LG LS55A

مانیتور صنعتی ال جی LG LS55A قابلیت استفاده مداوم به صورت هفت روز هفته  و بیست و چهار ساعته را دارد و مدت زمان پاسخگویی آن 9 میلی ثانیه است.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱
ایده برتر پارسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی